Gå til innhold

Er det dyrt med time hos Dr. Purvis?

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring fra Dr. Purvis, og veit sånn ca hvor mye det koster med en vanlig time + å ta sædprøve??

Ikke at det spiller så stor rolle, men bare lurer på hvor mye det er snakk om. Har aldri vært hos privatpraktiserende leger før.

Vi er egentlig til utredning på Riksh. men nå har mannen levert 2 sædprøver, der den ene var i nedre del av "normal-skalaen" og den andre var så dårlig at de ikke fikk analysert den... Fikk bare til svar at med så stor forskjell kan de ikke anbefale noen behandling, vi må bare vente på ny prøve. Blir jo sikkert det etterhvert, men vi har uansett lyst til å se om Purvis kan hjelpe, så i dag har vi bestilt time der.

Jeg ante ikke at det gikk an å være så langt nede som jeg føler meg nå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10030750-er-det-dyrt-med-time-hos-dr-purvis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

300 for 1 sædanalyse, 700 for undersækelse etter 1 prøve, og utskrivning av hormonkur, 200 for 2. sædanalyse, betalte vi nå mellom påske og st.hans.

Mannen min fikk veldig tillit til Purvis, slik at det ikke var pinlig å bli klådd på ballene eller tatt rectoscopi på... Han så med en gang hvor feilen lå (utilstrekkelig utviklede testikler -også mannen min som av alle rundt oss oppfattes som en vandrende testosteronkule- )og forklarte hva vi evt kunne prøve for å forbedre utgngspunktet. Dessverre for oss ble det ingen nevneverdig bedring etter hormonkur, men vi har visstnok bra sjanser ved ICSI. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...