Gå til innhold

vi skal ha hvitt kjøkken med mørk benkeplate. hvitevarene er innebygd, men komfyren og mikroen vil synes... hvilken farge skal vi ha på dem da? hvit eller stål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte først hvitt, men så er jeg redd det vil se litt rart ut - siden alt da blir så hvitt. me stål er liksom står da ? og det er jeg redd man blir lei.....

Fortsetter under...

Skrevet

mente ta kjøleskap og fryser og oppvakse maskin blir integrert, komfyr og mikro blir jo også innebygd men man vil jo se ytterflatene.....

Skrevet

Hvilken farge er det på benkeplaten da? Jeg synes det er kjempefint med svarte hvitvarer.

Skrevet

sort går også an.. Så kjøper dere sort vask også

Skrevet

Dersom benkeplaten er sort, så er det veldig fint med sort komfyr og mikro!

Skrevet

Hvitt,, eller kanskje svart :) Jeg tror stål kommer til å gå av moten snart, er ikke så glad i annet enn vifte i stål jeg..

Annonse

Skrevet

Vi skal ha en ganske stor hvit vask.. kjempe stilig en.

også er benkeplaten om trent merbau farge tenker jeg....

Skrevet

Jeg ville gått for svart! Rålekkert! Men om benkeplaten er merbau, altså litt rødbrun, ville jeg gått for hvitt, evt stål..!

Skrevet

her er kjøkkenet vi skal ha..

den stilen, men med mørk benkeplate da ( husker ikke om det var det på bildet)..

¨

skal se om jeg finner bilde av vasken også...

Skrevet

Ikke velg stål hvis dere ikke er veldig glade i å vaske. Det er mye mer jobb å holde dem pene enn hvitt eller svart.

Skrevet

nei det ble bare tull med den linken....

ja altså benkeplatene er nok litt mørke enn merbau.... ikke lett altså. har et par uker enda da.... heldigvis:)

Annonse

Skrevet

det er sant da.... er ikke akkurat det beste jeg vet ( å vaske altså)...

å blir gal av å velge sånt.... klarer jo aldri å bestemme meg.

Skrevet

Vi har også valgt lyst kjøkken,eggehvit,og syntes ikke det ble så fint med hvitt til,blie liksom veldig mye hvitt,så her blir komfyren svart,syntes det blir så mye flekker på stål....men få dem til og sette inn de forskjellige fargene så du kan se hva du liker best,jeg har forandret 1000 ganger,så nå i dag eller i morgen bestiller jeg det er superfornøyd.

Skrevet

Jeg hadde ihvertfall ikke tatt hvitt. Du kan få stål som er behandlet, så ikke fettflekekr, figermerker osv setter seg, det har nettopp vi bestilt oss (kjøleskap og fryser) Sort er oså fint, men jeg hadde nok personlig kjøpt behandlet stål, det er nok det som går sist av moten også. Vi selger helt klart mest stål hos hoss, med sort etter og hvitt til slutt.

Lykke til da, det er neimen ikke lett:)

Skrevet

Vi har hvitt kjøkken og hvitevarer i stål.. Aldri igjen noen av delene ;o) Alle merker og møkk synes med en gang og det er ikke så lett å vaske det når det er i stål.

Skrevet

Vil bare avkrefte det der med vask av stål. Vi har det på kjøleskap oppvaskmask, og komfyr. Med rett valg av midler trenger jeg å vaske flatene max en gang i mnd (selvsagt ikke toppen på komfyren, da). Vi har levd nå med stål siden mini var 1 1/2 år. Meget fornøyd.

Skrevet

Enig med kakemonsteret, det er ikke stress med stål! Jeg ville ha valgt stål :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...