Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 2 spørsmål: Dere som har tatt eggløsningstester og blitt gravide: "gjorde dere det" 1 eller flere ganger de neste 2 dagene? Hvis dere har flere barn med forskjellig kjønn, gjorde dere noe forskjellig? Dette høres som tullespørsmål, men er faktisk seriøst
Bebis120408+150511 Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 da jeg fikk positiv el-test på en lørdag,så ringte jeg gubben (som spilte cup) og ba han komme hjemom i løpet av dagen..hihi.. og han kom! han skulle rett på fest etter cupen,så jeg visste at noe måtte skje på dagtid.. Og så hadde vi sex i de tre neste dagene pga visste jo ikke helt når egget ble sluppet...Men kun en gang om dagen! det holdt visst det!
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Vi hadde sex to dager før, på EL-dagen og to dager etter, og den satt av det Fikk ikke positiv EL-test, men fulgte med på EL-slim og hadde i tillegg EL-smerter så jeg er ganske sikker på når EL var. Sa til og med til sambo etter sex EL-dagen at: Der satt den! Hehe Og det gjorde den, tihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå