hannemat Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Hei. har merket at i det siste har min datter på 20 mnd. blitt veldig dårlig til å leke, kan ikke leke alene ett minutt en gang. Jeg kikket gjennom lekekassen hennes, og fant ut at lekene nok var litt for barnslige til å fenge henne, og at det er på tide å oppdatere den litt med noen leker som utfordrer henne litt mer. jeg vil gjerne ha tips til hvilke leker dette kan være. Hva leker deres barn i ca samme alder med? Takk:-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Lillemann har ett sånn "stabletårn"som e KJEMPEHØYT,kjøpte det på Obs,er også putteboks...det lkeer han mye med,ellers har han jo som gutt en enorm intresse for traktorer/biler men helst med henger,men det kan vel være artig for jenter å..putte ting i hengern og kjøre rundt...anna ting jeg er litt nøye med er forskjellige bokser til forskjellige leker,så tar vi frem litt om gangen,blir ikke så fort lei av det da,,,må innrømme at hovedintressen hans for tiden går ut på å stå på en krakk ved siden va døra og låse opp og igjen med nøkklene...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jenta mi har en motorsykkel m. tre hjul som hun synes er artig å kjøre rundt med inne. Lekekjøkken er også interessant. Men de andre lekene er hun lei.
Kebbelife Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Hei! Min datter på 20 måneder leker mest med enkle trepuslespill og duplo legoklosser. Ellers triller hun rundt med dukke i dukkevogn og liker at vi tegner med henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå