Gå til innhold

Festebødning eller ikke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Først gang jeg skriver inn selv , har så langt bare vært en ivrig leser og fått svar på masse ting Jeg lurte på.Tusen takk.Kjempe fin side ,hvert til stor hjelp.

Men har ett spørsmål jeg ikke har funnet så mye om.

For litt over 2 måneder siden skulle jeg hatt mensen. Denne varte kun 1 dag ,og hvar ikke blødning men noe brunaktig greier. Tokk test 3 dager senere og denne hvar neggativ.Da mensen uteble denne måneden (helt)også tok jeg ny test : Denne hvar posetiv. Er veldig usikker på hvor langt jeg er på vei . Har altid hatt helt regelmessig mens blødninger.De fleste jeg har nevnt dette for mener det hvar feste blødning Hva trur dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente festeblødning og ikke festebødning. Sliter med skrive feil.så kan bli noe rart noen ganger

Skrevet

hm..vanskelig å si.. ta kontakt med legen din,så finner han ut hvor langt du er på vei. Vet det er endel som ikke har fått utslag på test før flere uker etter mensen.. kanskje du er en av de få? Men uansett,grattis..:)

Skrevet

hvis du tok test kun 3 dager etter evt. festeblødning,så kan det ha vært for tidlig for testing..

Skrevet

Tusen takk for svar bebis08.Og Gratulerer så masse du også. Kjempe spennende tid. Skal til legen tirsdag til uka.Er nå enten 9+3 eller 5+3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...