Angie77 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg skal avslutte studiet mitt om noen uker og er livredd for å få fravær/ stryke pga oppkast og kvalme (er 6-3 i dag). I går var jeg på chatten her og fikk tips om at det finnes kvalmestillende medisin for gravide. Har noen av dere erfaringer med dette, om det fungerer? Lurer også på om det kreves resept for å få tak i dette.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Hei, jeg var fryktelig kvalm fra uke 6 og måtte på medisin for å klare å holde maten inne. Du skal snakke med din lege uansett om det kreves resept eller ikke. Det hjælper for noen å spise B6 vitamin om morgenen før de står opp, jeg fikk etter en del prøving av forskjellige medikamenter reisesyketablettene(postafen). Du kan eventuelt også prøve ingerfærkapsler og andre alternative metoder først. Jeg hadde foretrukket 1.trimester uten medisin, men trengte det rett og slett, og for meg hjalp det. Er 11+3 idag og har fortsatt litt kvalme men kan nå regulere det uten medisin. oi ble litt langt. Håper det var til hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå