Gå til innhold

Hei og hå alle sammen ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå lest en del innlegg her som er relatert til det å gå ned i vekt, spise sunt og holde seg i aktivitet. Nå skal det sies at dette er et forum laget for de som er 90+ og dette skal selvfølgelig tas hensyn til. Men det jeg vil si er at hver enkelt person skal ha et ukjent tall med kalorier pr dag. Dette regnes ut for hvert enkelt individ. Men for at disse kaloriene ikke skal sette sine spor så må man samtidig være i aktivitet sånn at man forbrenner likt antall inntak av kalorier, eller mer for den som vil ned. Det jeg vil fram til er at man kan spise alt man vil, med måte, men man må være i aktivitet. Det er viktig. Jeg er ikke flink til å telle kalorier selv eller se etter hvor mye kalorier det er i det heg spiser, men jeg ser klart den røde linjen mellom det å spise hva man vil OG trene/være i aktivitet. Vi kvinner kan jo bare ta på oss vaskehanskene pg svarve over huset, lufte bikkja, dra på handletur. Tenk på det, forbrenne fett mens man shopper seg nye klær og duppeditter ;)

Men jenter, stå på og vi vet vel alle at man ikke blir mindre av å spise burgere og feit matog samtidig ligge på sofan å kose seg ;) Selv om det er innmari digg, en gang i blant ;)

Lykke til alle sammen ;)

Hilsen jente m BMI på ca 40 ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knall sagt;))

Hvor har du blitt av? Bra i nyhuset? Sendt deg mld..men nada svar!!

Ha en knall dag...

Klæmma...

Skrevet

Hei på du kjære veninne ;)

Sendt deg en meld nå.... jeg er, som skrevet i meld, treig og glemsk..... he he ;)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...