Gå til innhold

Reductilstart imorges og har nettopp vært i butikken, UTEN Å KJØPE SNOP!!!


Frk.Forvirret

Anbefalte innlegg

Dette er en bragd for meg:-). Er så glad. Endelig skal jeg virkelig klare å legge om livsstilen. Skal trene seinere idag. Måtte bare si det! Tihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Det er en utrolig følelse.... Rart at man skal bli så glad for å klare å la være å kjøpe snop, liksom......men det er jo nettopp overspising av søtsaker som er mitt o store problem... Går du også på Reductil, 3 smålrapyl:-)? Hvordan går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du vært knallflink! Hva mener du med at du gikk over til 15 mg ganske raskt? Hvor mange uker/måneder? Håper du klarer siste biten, da! Skal krysse fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jammen ikke dårlig:-). Da kan du være stolt av deg selv. Har nettopp vært ute på en sykkeltur og forbrant 300 kalorier. Deilig å være i gang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! detta vil jeg også prøve, men tror ikke jeg får respt hos legen min, han er kiip. Men går det ann å få tak i det andre steder??

Takker veldig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! hvor og har du nett adr du kjøpte det fra!! Jeg har veldig lyst å prøve detta. Prøvd grete, fedon og vekta står bom!!

 

Må være en utrolig deilig følese å gått ned så masse!!!:)

 

Takker veldig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har og begynt på reductil. Og det funker bra. Klarer og gå i butiken uten å kjøpe snop. Det er så deilig. Før det var jeg ekstrem på snop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så kjekt å lese det dere skriver!

Har ringt selv og bestilt time hos legen. Så torsdag neste uke har jeg time. Vet ikke hvorfor, men syns det blir litt ekkelt å spørre. Jeg har ihvertfall 30 kilo som skal av så har god grunn til å få det.

Håper legen ikke er vanskelig! skal ha meg til å prøve alt annet først! Har prøvd flere ganger etter jeg fikk jenta mi og legge om, men har søtsug og spiser for mye til måltidene. Derfor tror jeg denne medisinen vil passe meg bra.

Gleder meg til jeg og forhåpentlig vil begynne!

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) jeg har en bmi 26,4, men jeg skal pokker meg prøve neste gang jeg er det. Lurer på kanskje det er noe med stoffskiftet. Trener 3-4 dager i uken. Vekter, bandy og jogger. Men føre jeg ble gravid så veide 12 kg mindre. sukk...

 

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...