Gå til innhold

Jeg hater gravide jenter under 20!!!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere er noen jævla umodne krek, som blir gravide for oppmerksomeheten sin skyld.. Skam dere!!!

Dere har jo såvidt kommet i puberteten før dere reproduserer dere... Omtrent ikke fått kusehår en gang jo! haha!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaha??

oink oink....hehe:)

Skrevet

Syntes folk skal få barn AKKURAT når de vil jeg. Det være seg når de er over den sexuelle lavalder. Men skulle de bli gravide under denne lavalderen er det opp til jenta om hun vil ta abort eller ikke, og hvis hun velger å beholde håper jeg hun møter åpensinnede mennesker som ikke dømmer henne nord og ned, men hjelper henne opp og frem

Skrevet

Var det et desperat rop etter hjelp eller et skrik etter oppmerksomhet?

Og så fra en Anonym, selvfølgelig.

Dummeste jeg har hørt!

Skrevet

tydelig et innlegg for å provosere...

noen jenter er kanskje for umodne men absolutt ikke alle. det er jo dems liv - om de ikke er ferdig med skole eller noe så er det jo deres problem. men noen er jo ferdigutdannet når de er 20 hvis de går yrkespraktisk videregående...

Selv synes jeg det er litt teit over folk som venter til de er 35 og klager over at de ikke kan bli gravide lenger (håper ingen blir sure nå menmen). Biologi og samfunnets oppbygging stemmer ikke alltid overens nei :P

Skrevet

Ikke svar. HI er bare ute etter å provosere!

Skrevet

Jenter.

Ikke svar på sånne innlegg. Ingen grunn til at de skal dyttes opp hele tiden. Det er en anonym som vil gi bort babyen sin på 2-timester. Det innlegget er også skrevet i natt, på omtrent samme tidspunkt.

Dette er bare for å provosere, og for å sjekke hvor mange som lar seg blåse opp av sånne innlegg.

Skrevet

Er dette "Tøydokke Anna" også eller? Hun la inn et innlegg på 3. tri også

Skrevet

jeg var 17 da jeg fikk datteren...vet att det kansje var tidlig men kan ikke angre på den go pia... ;D

Skrevet

Ganske provoserende det du skriver om folk som venter til de er 35 år for så å klage over at de ikke kan få barn. Har du tenkt over at det kan være mange som ikke har møtt mannen i sitt liv før de er i 30-årene, eller at det er en rekke andre årsaker til at de ikke begynner å forsøke før i 30-årene?

Skrevet

Så typisk.. det har bestandig vært sånne bråkmakere her på 1.trim. *riste på hodet*

Lenge leve anonymknappen.. eller??

Skrevet

Jeg er 18 og i uke 37:D tror det er noen som er litt sjalu eller har slitt litt?

Skrevet

Tror du dette er kranglesiden eller???

Hva er det med deg??? Er du 45 eller??

Venninna mi var bare 18 da hun fikk sin første for 10 år siden....og bedre og mer tålmodig mor kan man lete lenge etter...Hun har nå 3 med sin ektemann, en bra utdannelse flott hjem også er hun verdens beste mamma....

Så mødre under 20 kan være like bra og vel så det som de over 20..

Skrevet

jada.. venta litt på det. det er sikkert haugevis av grunner;p Jeg prøvde å si at jeg ikke håpet noen blei provosert. det jeg prøver å si er at biologi og samfunnets oppbygging nå for tiden ikke stemmer over ens. Det vil si at unge fort blir gravide - og det er liksom for tidlig i samfunnets øyne men riktig biologisk. Mens det passer best å bli gravid i 30 årene men da er det ofte for sent...

Hvis du ikke skjønner hva jeg mener, så bare overse det:)

Skrevet

Du skulle vel ønske du var gravid du, anonym...?

Lurer på hvem som er umoden her? Voks opp!

Skrevet

Min venninde var ikke fylt 20 engang da ho fikk nr 2 og ho er så absolutt VOKSEN.

Klarer seg fint med barna enda ho er alene med de, har fullført skolen og jobber nå som bare er 20.

Selv var jeg 19 når jeg ble gravid...

Bare dritt av HI å si sånn.

Skrevet

jeg syns folk som bare er ute etter å være leie ikke har no her å gjøre.hold deg til krangle siden. der kan du antagelig kun krangle med deg selv!!

jeg kjenner mange som fikk barn før de fylte 20 og de er like gode foreldre som alle andre!!! de har samme følelsene for barnet sitt som andre uansett alder!!!!

Skrevet

Du som skrev dette. Jeg tror du sliter med deg selv. Fortsår ikke hvordan du kan si noe sånt! Selv om du er over 20 år så oppfører du deg som drittunge, tror det er flere 20- åringer som har mere fornuft og mindre fordommer en deg. Jeg har veninner som har fått når de var under 20 og de har gitt barnet alt det har behøvd om mere til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...