Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hei i dag er jeg 9 uker på vei, har vært på kontroll til legen i dag å faktisk sett at fosteret levde. Men så starta det etter jeg kom hjem med en kjempe blødning. Ser ut som en vanlig mens jeg har, har smerter i magen så jeg regner med dette går galt. Noen som vet om det er normalt at fosteret bare er 18 mm i uke 9?? Huff blir så lei meg.
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Huff..ikke morsomt!! Leste at 18 mm var normalt på et 9 uker gammelt foster ja. Håper virkelig det går bra!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Da jeg var på UL da jeg var 8+6 så ble reka målt til 1, 86, så målene dine er sikkert helt fine de. Jeg håper virkelig at det går bra, og at du ikke mister. Uff, kan forstå at du er redd nå. Jeg har mistet selv, og føler med deg nå. Det er ikke noe morsomt å begynne å blø- uansett hvordan det går med svangeskapet ditt. Jeg krysser fingrene for at det går bra! Stor klem,
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Huff! Har du tatt kontakt med legevakta? Det gjorde jeg da jeg begynte å blø i uke 11 forrige gang! Jeg fikk beskjed om å legge meg ned flatt og prøve å komme meg nedover til legevakta kjapt! Fikk da komme inn"med en gang" og ble deretter sendt til Ullevål! For å trøste deg så så jeg et sprell levende foster på UL og jeg blødde MASSE!!!!!!! Lykke til!!
*Tropical Girl* Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 min spire er også 18mm lang; så på ul igår! Er 9+0 idag Lykke til
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 fra 2 trimester her - har jeg en kjempebaby da, for i følge de internasjonale målene for uke 9 - skal fosteret måle 2,5 cm i begynnelsen...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Tja jeg vet ikke hvor stor det skal være i uke 9. Men sikkert noen som vet det!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Vet ikke om det er noe trøst... eller du vet noe mere nå... men jeg har også blødd endel. Og det kan jo være mange grunner til at man blør - uten at det trenger å være "farlig". Kanskje er et blodkar sprukket? Husk all bevegelse som skjer i livmoren/underlivet nå. Jeg går også hatt ondt i magen, men "jr." lever.. Håper at alt er gått bra med deg!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Min lille venn i magen var 2.7 cm lang på UL 9+3. Hadde str vært unormalt liten, hadde helt sikkert JM sagt noe til deg. MEN, er du urolig, så ring legen din!!!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #11 Skrevet 13. august 2007 Hei! Ring lege med en gang om du blør mye:) det kan ikke skade:) Du kommer rett inn, og de undersøker deg evt tar en UL. Alle blødninger i svangerskapet skal sjekkes uansett, spesielt om det kommer mye og plutselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå