Gå til innhold

Har dere fått mennene med i på egguthenting??

Anbefalte innlegg

Og hvilken klinikk hører dere til?

Jeg holder til på haukeland,og der fikk jeg ikke ha mannen med inn sist.Dette er for tå år siden ca.

Jeg vil gjerne ha han med denne gangen,siden jeg syns det var helt forferdelig og vondt sist..Vi får jo bare petidin og noe beroligende,og det funker dårlig...(for meg iallefall)

Fortsetter under...

Har hatt 2 uttak på st.olav,

og mannen var selvfølgelig med :o).

På innsetting også,er jo det eneste han får sjansen til

å dele av hele prosessen jo...

Håper de har endra praksis på haukeland på dette...

Jeg har vært på Haukeland to ganger og skal snart inn for 3. gang.

Første gang ble jeg veldig overraska over at mannen ikke skulle bli med, og syntes det var dumt siden jeg hadde så sterke smerter under uttaket. Neste forsøk, leste de i journalen min rett før jeg skulle ha uttaket og så at jeg hadde hatt så store smerter sist. Da gikk de ut for å hente mannen så han kunne være med under uttaket. Uheldigvis var han på apoteket da, så jeg ble alene denne gangen også. Og like vondt var det da selv med utallige sprøyter og smertestillende innabords. Neste forsøk skal jeg be om at mannen kan være med og jeg regner med at det er i orden.

Spør du, så ordner det seg sikkert!

Annonse

Hei hei !

Jeg var og hadde uttak i går på Haukeland. Hun sykesøsteren som satte sprøytene (bedøvelsen)på meg sa at hvis jeg ville ha sambo med inn, så kunne jeg det. Jeg valgte å ikke gjøre det. Han var på vei på apoteket da og så var jeg forsåvidt innstilt på å gjøre det alene. Trodde ikke man fikk ha med samboer inn, så hadde innstilt meg på det.

Innsettingen skal han være med på :-)

Hvis du vil ha han med på uttaket, så spør :-) Det går sikkert bra :-)

lykke til !!

Hadde han med sist og skal ha han med denne gangen også. Holder til på Riksen - tok det som en selvfølge at han skulle bli med. Dessuten er det godt å ha en som holder en i hånda og stryker en på kinnet innimellom.

Han fikk til og med tilbud om å kikke på de uttatte eggene i mikroskop, noe han syntes var spennende.

Da tror jeg jammen meg at jeg skal forlange at han skal være med,for det er jo det verste av alt.Han er jo med på alt annet,så jeg ser egentlig ikke noe grunn for at han ikke skal være med.Sist fikk han bare beskjed om å hente meg til et visst klokkeslett.

Hei!

Min sambo har også vært med på både uttak, innsetting og ul. Vi ble oppfordret til det av legen. Det var viktig for meg å ha noen som støttet (og trøstet....). Dessuten er det viktig at han er med på prosessen, ser hva som skjer og vet hvordan jeg opplever det. Han skal bli med denne gangen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...