kokosyklus Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Vinterføre? I byen? Noen som har erfaring med denne vognen? Blir den lett ødelagt f.eks? Vi bor så trangt, må ha noe som tar liten plass i gangen:)
kristin2 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Det er den absolutte beste vogna etter min mening. Har den selv og datteren min på 5 mnd elsker å ligge i vogna si. Bor i by, 4 etg uten heis og vogna er den beste vi kunne hatt. Den er lett å slå sammen, tar liten plass både som oppslått og sammenslått. Baggen er stor, veldig lett og like lang som simobaggene. Vogna ser bra ut, vendbart styre, lett å trille. Ikke noe problem på vinteren da man kan bytte ut de to minste hjulene med et par vinterhjul. Vogna tåler kjempemye. Flere ganger har jeg tenkt at nå har den sikkert fått seg en trøkk for mye, men neida, den holder seg like bra fortsatt. Har farta mye rundt med den så jeg er enkelt og greit imponert over hva den har tålt. En vogn med en mengde muligheter. Kunne skrevet side opp og ned, men har gjort det før. Du finner masse info om den i forumet her hvis du søker. Det er definitivt den beste vogna vi kunne hatt. Ingen over og ved siden. Sportsdelen er kjempebra. Du får flat liggestilling sånn at babyen ikke trenger å ha vekta på rompa hvis du skjønner. Veldig mange andre sportsvogner har enten for kort rygg, eller man får ikke lagt ryggen helt flatt. Det er viktig for babyen at de kan ligge flatt da de ikke er så sterke i ryggen sin. Uansett, sportsdel begynner man somregel ikke med før de er 6 mnd og helst kan sitte selv. Men tenk deg selv, det kan være slitsomt for en som nettopp har lært seg å sitte å bli sittendes lenge av gangen. Da er det fint at man kan legge babyen helt bakover og ikke bare nesten legge ned ryggdelen flatt. Gjør man det sistnevnte vil vekta bli på rompa og det er ikke bra for ryggen til en baby. Lykke til med vognvalg. Min erfaring tilsier at Bugabooen blir man bare mer og mer glad i for hver dag
kokosyklus Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Takk for et veldig bra svar! Vi er solgt! Går for bugaboo:)
*RutIetutt* Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Har nettopp begynt å bruke min - men er foreløpig knallfornøyd!!!! Den er veldig lett og tar liten plass sammenlagt + stoooor og god bag. Kjempegod og lett å trille. Anbefales på det varmeste:o)
mittlillegull Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Kjempebra vogn! Inne på www.vogndilla.com så er det mange jenter som har denne vognen som gledelig deler sine erfaringer! Et eget vognforum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå