Gå til innhold

(/&@%$@%$#@%&)(&%#! ! ! ! ! ! !Grrrrrr

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG HATER MYGG ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

=o(

Må de stikke og bite så mye...Klør jo over alt. Og ikke minst den lyden: Bzzzzbzzzzbzzzbbzzzzz.....

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Døden over mygga...Klart meg fin uten så langt....

Hehehe måtte bare...=oD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,er det ikke deilig? Bor du på Fetsund og ell? Hehe! Vi er skikkelig plaga i år. Fikk pappa til å sette opp myggnett foran soveromsvinduet forrige uke. Etter 20 stikk på en natt. Da var det nok! Jeg stakk nesa utafor døra i 10 min sist uke,og kom inn igjen med 8 stikk i ansiktet! Dæven sprette altså...

Skrevet

hehehe...

Bor ikke så langt unna...Skedsmokorset...=oD

Men har bodd i Fetsund (og Lillestrøm) og vet det er et mygg hull...

Vi har også mygg/insektnett på rommet... Får ikke tak i flere jeg nå, skulle hatt på romme til Lille (store) gutt...=o)

Skrevet

Jøss,er det no mygg der da? Trodde det lå såpass høyt opp jeg! Bodde i Lillestrøm i 2 år før jeg flytta hit nå i vinter,og det var jo like mye mygg der. Bare så leit når man har uteareal og ingen mulighet til å bruke det.. Besteforeldrene mine bor forresten på Holt! :)

Skrevet

Kult...hehe...

Jeg bor omtrent nede ved (tidligere) Selmer....Kjører inn mot Securitas og Rimi...

Så er vel der jeg bor også...hehe...Bodde før i Prost stabels vei...=o)

Trives godt her ja...Men nå vil jeg ha meg hus...hehe

Mygg er ja... bor jo f*** meg på åkern...hehe... min nærmeste nabo...=o)

Skrevet

Ja,det er jo ikke så langt fra mine gamle.. Er du derifra ell? Da har vi garantert felles kjente.. Eller,det spørs jo litt på hvor gammel du er da!?

Hus ja,må nesten ut i Bjørkelangen vøtt,om man ikke skal bo seg ihjel

Skrevet

Ja, helt sykt med de boligprisene nå for tiden...Får bare krysse fingra for at vi vinner i Lotto...hehe...

Er født i ´82...Altså 25 år...(herregud, havveis til 50...hehehe)

Kan hende...Men bodde her litt når jeg var lita, fra 2 tom 4 klasse, så måtte vi flytte, ble for dyrt, da også..hehe...

Så har jeg bodd litt her og der da etter det...Flyttet tilbake hit for 1 1/2 år siden, så har ikke bodd her så veldig lenge, men husker noen av de gamle klasse kameratene...Utrolig nok, men om jeg haddde kjent dem igjen, det hadde vært noe annet...hehe=oD

Skrevet

Hehe..... HATER mygg jeg også!!!!!! :-S

Da bor vi ikke så langt unna hverandre vi tre da! :D

Jeg bor på Aurskog!! :D

Skrevet

hehe...

=oD

Skrevet

Jøss,ja da er vi flere like ved hverandre. :) Jeg hører jo egentlig til på 2.trimester... (14+1 i dag) Meeen,jeg føler meg fortsatt mer hjemme her inne..

Skrevet

hehe...bare koslig med litt "besøk" =oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...