Gå til innhold

Har dere kompromisset mye med mannen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med første barn fikk jeg min favoritt, med det andre fikk han sitt, men begge var enige i at det var fine navn. Navn den ene ikke likte i det hele tatt ble tatt av lista med en gang. Tror vi hadde strevd mer med gutter, så det var bra vi fikk jenter!

Jeg har fått mine favoritter begge gangene, med den siste var han ikke helt overbevist på mellomnavnet jeg hadde valgt, men når han fikk tenkt litt på det likte han det etterhvert. Vi har vel ganske lik smak vi jeg tro, for det har aldri vært noe krangel eller problemer når vi skulle bestemme oss.

Har vel "diskutert" mer fram og tilbake med meg selv:)

Slik er det her også, mest jeg som må bli enig med meg selv :) Han var litt skeptisk hver gang jeg lanserte et guttenavn, men etter en liten stund syntes han navnet var bra. Noen navn har han protestert kraftig mot, og da har jeg ikke tatt diskusjonen, for de navnene var heller ikke de fineste etter min smak.

Med første var vi enige om navnet tidlig i svangerskapet, nr. 2 har allerede byttet navn en gang... (men har fått endelig navn nå da, får vi tro).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...