Gå til innhold

Slutte med reductil


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har nå brukt reductil siden 9/4 i år, opplever at jeg har vært kjempe heldig og ha hadt maks hjelp av de, gått ned 16 eller 17kg siden jeg begynnt på de. Men de siste ukene føler jeg at jeg har blitt veldig rar av de, psykisk ustabil for å si det slik, jeg har hadt et oppfarende sinne som har blitt nesten uholdbart, går rundt og kjefter og hakker på samboern, vi krangler og krangler pga dette. På lørdag var jeg så ned kjørt at jeg fant ut at det var bedre for mann og barn å være uten meg, så jeg vurderte seriøst å gå i fra de. Har fått mensen i dag, men kan ikke legge helgas tanker, oppførsel og hendelser på pms hylla, jeg må ha hadt en reaksjon/depressjon angst av reductilen. jeg føler derfor det er svært uansvarlig av meg å fortsette på de, er det noen her inne som kan tipse om hvordan slutte/seponere de? Kan jeg bare slutte rett av?

Jeg har hvertfall dorstått hvorfor enn ikke skal kjøpe slikt over nett, de kan jo utløse psykoser og det som verre er.

 

Takker og håper noen kan svare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg sluttet bare rett av, fikk ikke noen spesiell reaksjon av den grunn.

Høres ut som du kanskje gjør lurt i å slutte på de ja. Bare vær obs på at du raskt kan legge på deg noen kilo igjen (det gjorde jeg), bare sånn at du er advart og ikke mister motivasjonen av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kutre

 

jeg hadde tre uker i sommer da vi var i Danmark jeg ikke brukte pillene, og fortsatte likevel gå ned, jeg har blitt så vant med å være aktiv og måtten jeg spiser på, så jeg frykter ikke vekt oppgang, men skulle det skje, så får jeg sette inn litt mere energi på treninga da.

 

Men takk for advarselen, skal ha den i bakhodet.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...