Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei kan dere vær så snill og slette tråen,

Da har jeg bestemt meg 20:31 26.04.2007

Tok valget da jeg satt på bussen til trening i dag, jeg ba Jesus om å flytte inne i hjerte mitt igjen, bli en del av livet og fremtiden min.

Jeg glemmer vel at han ser og veit alt, men ba han være tålmodig med meg, og gi meg tro og frimodighet til å vinne mannen min for Gud. Hvor vanskelig det er å være samboer når med en som ikke tror og lager parodier på kristnebarne sanger, så om det var Guds vilje at vi skulle være sammen så må han hjelpe meg å nå fram til han.

Jeg ønsker at sønnen min skal se hva Gud kan gjøre med livene våre, at han har en plan for oss alle, at før han formet han i mors'liv så hadde han planen klar.

men takker for all forbønn her inne, har skrevet en innlegg her som anonym, de har vært med på å hjelpe meg til å ta avgjørelsen, dette skjedde inni meg ikke på et stort bønne møte hvor følelsene løper av gårde.

Så bønn hjelper.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10026290-kan-dere-slette-denne-tr%C3%A5en/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jeg selv som har startet denne tråden, men opplever det slitsomt noe av den resposen jeg har fått på den. Orker ikke å måtte forsvare mine egne valg og beslutninger som jeg må ha gjort i det siste.

Er klar over at jeg burde da ikke i første omgang ha lagt den ut, men tenkte vel ikke så langt nettopp da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...