Gå til innhold

graviditetssymptomer etter sa?(samme som på BliGravid)


mie82 6/2-08

Anbefalte innlegg

noen som kan hjelpe meg litt??

Ble gravid i midten av mai og mistet ca en mnd etter det. Men, vi er nå i august og jeg har fremdeles stikkinger og kramper i siden av magen, ømme bryst med tydlige blodårer, og dette er det mest skremmende.. jeg har fått en klump under navlen, den er ca like stor som håndflaten min og jeg kan bevege litt på den...

kan kroppen min tro att den fortsatt er gravid, eller er det ett foster der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ta deg en test,hvis du mistet i midten av mai så skal det ikke være igjen noe hcg etter det,så om du tester positivt nå så er du nok gravid.

du kunne ikke blitt gravid etterpå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok ul, og der va bare blod igjen sa legen. Så det har jeg trøsta meg me ganske lenge nå, men så kom ei venninne og sie att hun hadde det samme, men der va to foster og hadde bare mista ene men legen så ikke det gjenværende fosteret på ul. :P

 

Kan umulig bitt gravid etterpå.. har vært panisk forsiktig etter sa. men må nok krype til korset og ta de nødvendige testene igjen...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tok clear blue test i dag og den var uten tvil(!) positiv. Ringte legen men måtte ringe tilbake i morgen... så får vente i spenning litt til.

 

Noen som vet om en side me en god hcg tabell forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel 14 el 15 uker på vei tenker jeg..

jeg var ca tre uker på vei da jeg hadde sa... Har ikke helt sunket inn det her enda.. men det kommer vel når og om jeg får ett foster bekreftet på ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde bare en magefølelse på det ;)

 

Var hos lege i dag og hun mente jeg var minst tre mnd på vei.. så da venter forhåpentigvis ul i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var på UL i dag, og jaggu er jeg 15 uker på vei... så lille beibien har vært der hele tida:) har fått mitt første bilde i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...