Gå til innhold

Bergenstreffet Torsdag 9 Aug...

♥Love is in the aiR♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Huff dette ble bare rot og føler alle er irritert på meg. Det var da ikke meningen å lage sure miner! Jeg trodde det var greit for alle at det ble kl 13 fordi det passet for så mange og ingen sa at det IKKE passet.

Dessuten syns jeg det er urimelig å bare skylde på meg, at det bare var jeg som ville bytte liksom, da dette ikke var mitt ønske en gang. Jeg la bare ut om at det ble kl 13 siden jeg trodde det var det de fleste ville.

Det jeg ønsker med dette er litt forståelse =P. Har jo ikke lyst at "alle" skal være litt sånn små furt på meg. Og jeg forstår jo også selvsagt at dere blir litt oppgitt når dere ser at kl slettet er flyttet og det ikke passer. Men det var som sagt ikke meningen å trampe over noens ønsker.

Håper vi kan glemme dette og at ingen er sure på noen?

så vidt jeg vet er d vel ingen som er sure på deg direkte eller noe, men d at d ble skiftet klokkeslett var jo noe som du gjorde utifra at de på ung mor syntes d passet bra... men det er jo opprinnelig ett BIM-treff da vi er noen som går å vagger enda... har forståelse for at d passer bedre tidligere på dagen for deg, men som sagt er d ikke alle d gjør d for... å BIM og DIB el Ung Mor er jo en annen gruppe... mener ikke å være frekk eller ekkel på noen som helst måte...men jeg sa ifra at det ikke passet for meg, hvorfor ingen andre så å si ikke la inn svar og innlegg var vel kanskje fordi at de følte seg litt overkjørt da??? ikke vet jeg...

men kan forstå d siden du ikke direkte spør om d passer men heller bestemmer at da og da blir d lixom... men kan ikke vi heller ha det slik at de som kan komme kl.13 gjør d og de som kan kl.18 gjør d så får vi heller prøve å evt. samkjøre mer da vi alle er ferdige med å gå gravid????

For meg er dette glemt så langt ingen andre bærer nag og at folk kan bli flinkere til å høre med flere før de bestemmer og evt. spør DIREKTE på ett innlegg først, for så å se om hvor mange som svarer ført...

Klem fra Annette

Det er bra!

Vel spurte da først, men fikk ingen respons på at noen hadde noe imot det, bare på at folk var enige. Var ikke meningen at noen skulle føle seg overkjørt, det var bare et spørsmål, men, men. Ting misforståes lett på innternett. Og jeg burde vel laget en egen tråd der jeg spurte sånn at alle fikk tydelig med seg spørsmålet, i stede for å lage et innlegg i den samme tråden. Men jeg tenkte ikke over det, beklager!

Bra det er glemt for din del!

Har ett spørsmål til alle på dette treffet... Min mann vil komme seg litt ut av huset, da han endelig har muligheten (da mine foreldre er kommet) og lurte på om han kunne få være medpå treffet, å få bli en venninne i gjengen i allefall imorgen...

HVA SIER DERE???????

Klem

Annonse

jeg må bare si at eg synest ikke dt e så kult at dere tar med mennene på treff... siden eg e alenemor og ikke har noen å ta med likosm.. så da gidder eg ikke komme i dag, men utsetter det heller til neste treff. ;) håper vi kan bli enige om klokkeslett å sånn til neste gang? hehe.. vist det er fint vær.. kanskje vi kan være ute neste gang? vist det er varmt.. :)

kose dere i kveld da! :)

klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...