Gå til innhold

Hvordan går det med dere som venter på å teste??

Anbefalte innlegg

Selv skal jeg teste torsdag etter 4. forsøk i DK....merker det er lettere og lettere og vente for hver gang jeg er nedover...magefølelsen sier den ikke satt denne gangen heller...men man vet jo ikke før man har testet da...og ingen tegn på TR heller, og det er jo bra...

Lykke til alle sammen :-)

Fortsetter under...

Lykke til på torsdag, krysser fingrene jeg for at du får en positiv test!!!

Selv satser jeg på å teste på søndag! Jeg har jo tatt EL sprøyte men sånn som jeg har forstått det kan jeg teste 12 dager etter. Søndag er dag 12 etter første insem. og dag 13 etter jeg satt sprøyta.

Har vært ufattelig trøtt idag! Ellers ingen symptomer...Vet ærlig talt ikke hvor tidlig man kan begynne å merke symptomer jeg...!?

Krysser fingrene for alt det er verdt! Disse ukene er grusomme :P

Har også bestilt graviditetstest i dag, siden de er så billige på internett hehe Må jo bestille på forhånd for at jeg skal kunne vente.

Hei,

Jeg skal teste mandag etter min 4. insem i Danmark. Har ingen følelser for hvordan det har gått denne gangen, har blitt lurt tidligere. Har også vært gravid to ganger tidligere (MA/SA). Har vært litt trøtt i dag ellers flyr jeg på do hele tiden for å tisse har ømme pupper, men det har jeg også hatt tidligere uten at jeg har vært gravid. Det er bare å holde ut til mandag. Har også kjøpt billlig tester på internett....

Lykke til med testingen torsdag og søndag - håper vi lykkes.

Lykke til alle sammen! :-)

Har IKM på mandag og har kjent mensmurringer i magen siden dag 5 etter forrige Stork-besøk. Det var slik sist også, da mistet jeg tidlig. Ellers trøtt som en dupp, men det kan jo være været også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...