Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 jeg skal få ett barn i november, så har jeg vært sååååå utrolig frustrert over hvilken vogn jeg skal ha, men så tenkte jeg først på en emmaljunga, og bestillte den, men i dag så sa en kollega av meg at eg kunne få kjøpe hennes quinny vogn, men den bagen er liten. men god sommer vogn. hva bør jeg velge. alle svar mottas med takk.
allegodetingertre Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Velg emmaljunga, du. Stor og god bag og veldig god kvalitet. Quinny bagen er liten, du trenger en stor bag med plass til pose. Quinny er ikke like god kvalitet som emmaljunga. Mange er veldig misfornøyde med Quinny.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 det e emmaljunga me har bestillt, egde duo med sports understell men når kollegaen min sa at jeg kunne få kjøpe hennes, ble jeg jo veldig i tvil, det må jeg jo si for vet at bagen e såå liten og dem vokser raskt ut av bagen. men takk for svaret:)
mamma til 2... Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 ikke kjøp quinny om du skal ha barn på vintern, jeg fikk brukt min i 4 mnd og da ble det plassmangel pga vinterposen.. ellers har jeg vært knallfornøyd med vognen, men det er en sommervogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå