Gå til innhold

Hvordan skal jeg klare det her?

Anbefalte innlegg

Gutten min reiste i millitæret i dag, han fikk vite i går at han måtte dra klokka seks i dag. I forrige uke, havnet onkelen min på sykehuset, å på jobben fikk en kollega av meg sparken. Kjørte samboeren til sessvollmoen hvor han skulle møte i dag, å når jeg kom hjem ble jeg bare kvalm og kastet opp helt til jeg kl.13.00 skulle på jobb. Der lurer alle på hvordan det går med meg, siden jeg i går ved 15.00 fikk beskjeden, å bråste ut i gråt, rett foran kunder og kollegaer. Hver gang noen begynner å snakke om det begynner jeg å gråte, prøvd å holde tårene inne hele arbeidsdagen. Nå er det 10 min igjen, å jeg gleder meg til å komme ut og bare slippe gråten løs.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10025490-hvordan-skal-jeg-klare-det-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff...jeg skjønner at dette ikke er lett. Merkelig hvordan man takler ting her i livet, og jeg lover deg, du kommer deg igjennom dette..

Kanskje du har noen familie/venner inærheten som kan ta seg av deg litt ekstra i disse tider?

Stakkars deg, det var mye på en gang - men du er nok sterkere enn du tror og dette klarer du!! Håper du har noen gode venner eller familie i nærheten å snakke med, uansett ta vare på deg selv, unn deg litt ekstra, slapp av og gjør ting du liker.

Hei, vet ikke hva jeg skal si som kan gjøre det bedre. Men synes i alle fall du bør ringe legen din og få sykemelding så du får slappet av noen dager. Du skal ikke trenge å ha det sånn på jobb. Kanskje du har venenr/familie som har ferie eller ekstra tid til å besøke. I alle fall tror jeg det er lurt for deg å få slappet av litt ekstra og gjøre andre ting. Kanskje blader bøker eller filmer, eller en tur i skogen? Håper du føler deg bedre snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...