endelig_gravid_83 Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 hei alle sammen! var på UL i går, er 19+2 og jordmor mente det var en jente for hun så denne kaffebønna, som hun kalte det.. det er vel kjønnsleppene det da? men hun ville ikke si noe helt sikker eller gi noen prosent.. men det er vel noe de alle sier for å gardere seg...... det jeg lurer på er om det er noen andre der ute som har sett denne bønna klart og tydelig, men som har endt opp med en gutt?? vi ønsker oss en jente, men blir selvfølgelig kjempe glad uansett hva det er, men nå gleder jeg meg SÅÅÅ mye til å handle klær og ting og tang..
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Vi fikk beskjed om jente, sa han så vaginal spalten..ut kom verdens vakreste gutt. Vær fornøyd sålenge det er en frisk baby. PS: det er MASSE søtt til gutter også.
saray Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 mange blir sett feil på så ikke se for mye mot ene eller andre fargen du.hørte akkurat om ei jeg kjenner som i 7 mnd fikk høre at hun ventet en gutt,men så sa de plutselig de siste mnd at det var jente likevel,MEN det var en gutt som kom.... har vært på u.l 2 ganger og fått høre at det er en gutt til,( jeg venter min 3dje og det var det jeg ønsket meg)men stoler enda ikke på at de ikke endrer det til en jente når jeg skal på u.l igjen om en mnd. jeg har naturlig nok mange gutteklær fra før og det nye jeg har kjøpt er gjerne i litt knallfarger som kan passe til både jente og gutt.syntes personlig at det er mye finere guttetøy en jentetøy.syntes det til jentene er så mue fjas og tull og dollete.ikke mye søtt spørr du meg.men blir det jente skal jeg nok rett ut å kjøpe jentebunad til henne.hehehe.det er så søtt.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Det er alltid det som slår feil man hører om. Husk at i de fleste tilfeller,så spår de riktig kjønn via ul.....
miracleontheway Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Henger meg på den. De fleste tilfellene stemmer kjønnet. Jeg tror jeg hadde forsiktig begynt å handle litt rosa
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Jeg har tre gutter, har sett det veldig godt på ultralyd at det var gutter. Koselig at det blir jente som dere ønsker. Tror du kan være ganske sikker på at det er en jente.
lillebror er " forsinket" Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 I mitt andre svangerskap var jeg på UL 5 ganger. Alle gangene ble det sagt at det var en jente. Jeg kjøpte ingen ting "rosa" og godt var det for ut kom en gutt. Denne gang håper jeg på en jente....
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Til koblizki... Fikk du bare høre det 5 ganger, eller så du det selv, denne kaffebønna som vi snakker om? Jeg så selv at det var en jentetiss helt klart 4 ul, og kan ikke skjønne at det ikke er det. Kan ikke fatte at nå når folk er så flinke, kan si at det blir jente 5 ganger og det ikke stemmer... Var det samme jm/lege???
endelig_gravid_83 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2007 takk for alle svar! jeg har også hatt det på følelsen hele tiden at det er en jente... og da stemmer det vel da vil jeg tro... men har ikke turt å kjøpe noe rosa enda, sånn i tilfelle... skal på 3d i uke 27, regner med å se det helt sikkert da, så da er det bare å handle.. morro det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå