Bebbiss Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Er det vanlig å ta med far på første kontroll? Og hva foregår egentlig på denne kontrollen?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 På førstegangskontroll hos lege tar du blodprøver, blodtrykk, sjekker urinprøve, får masse informasjon og bøker, samt gu. Jeg følte IKKE behov for å ha med sambo på dette. Men UL skal han seff være med på...
Bdancer Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Utfylling av helsekort, blodprøver og urinprøve....
Bdancer Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 og blodtrykk ja... får bøker om graviditet og sånn.. GU er ikke vanlig lengre med mindre du ikke har noen problemer der,..
Bebbiss Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 Tusen takk for svar. Far har sagt han vil være med hele veien, men ba om å få lese Donald og høre på Ipod under evt. GU ;o)
Brunetta =) Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Far kangodt være med men mange som velger at far går ut når de har gu, så komme inn igjen.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Vill itj ha GU gjort for ett par mnd sia ...like før æ bli gravid.. ååååaa...
Meg og gutten min Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 jeg trengte ikke GU ettersom jeg hadde det i mai.så hvis du ikke tok det for lenge siden, tror jeg du ikke trenger frykte dette:) lykke til.
Bdancer Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Leste et sted at det ikke er vanlig med GU lenger som vanlig rutine... Jeg har ikke hatt GU på 4 år og legen min spurte ikke engang.. aldri tatt celleprøve fordi jeg er under 25.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå