Gå til innhold

Blir gaaaal av venting..


chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ømme pupper, (de lekker om jeg trykker på)

Er super trøtt, mensmurringer/stikkinger i magen.. nedre del...

Fikk "pos" test i går...(skyggestrek) vet ikke hva jeg skal tolke den som.

Negativ test i dag igjen...

Ikm søndag så det er jo relativt tidlig enda.

Blodprøve hos legen i dag for å sjekke hcg..

 

det er så lenge igjen og jeg holder på å tørne av ventingen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor dro du til lege for å ta blodprøve? Det er jo litt for tidlig uansett til å vise det på en g-test dersom du ikke har ikm før søndag.

 

Bare å smøre seg med tålmodighet vel. Sånn som stort sett alle andre gjør. Blir vel ikke mer eller mindre gravid om du tar en blodprøve.

 

Syns det er litt mye hysteri ute og går på bim jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har hatt to svake pos tester tidligere men ingenting mer skjer, så legen på medi3 sendte med et skriv om at ved neste svake test skal jeg ta blodprøve for å se om det er noen ting som faktisk skjer, slik at utredning kan skje om det er nødvendig..

Derfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei chick26! Så dumt at den var neg igjen i morges da:( Men du får nesten bare vente til du får høre hcg- resultatene! Veldig merkelig at testen skulle vise skyggestrek i går uten at det er hcg til stede synes nå jeg.. Og ang innlegget til anonym over: jeg testet pos bare 7 dager etter befruktning (hehe- vet NØYAKTIG tidspunkt ut i fra når vi hadde samleie, EL- tester og UL nå), så jeg skjønner godt at folk er ivrige på testingen.. Og etter 2 sa og 6 pp så skjønner jeg det godt chick26 at du testet før:)) Jenter gjør sånt:)) Masse lykke til! Jeg fortsetter å krysse fingrene for deg jeg!*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker...

Ikke noe hyggelig den første anonyme her men men=)

Jeg venter bare på resultat fra blodprøven, og det ville gå noen dager (tasso)=) Så håper inderlig på den den da, men testene mine er negative igjen så vet ikke jeg... har fremdeles noen dager og gå på da=) Såe... Ja jeg er i 6 pp, men det er etter jeg fikk igjen EL, skulle jeg tatt med mnd før det der vi trodde jeg hadde den så er jeg i pp 18.. med 2 sa, det er vanskelig..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg, chicks. Akkurat som deg, hadde jeg svaaaak rosa skyggstrek på dag 8 og neste dag negative test. Krysser fingrene for at det snart er to tydelige streker. Har IKM på mandag jeg da og har hatt "mensmurringer" siden dag 5, så jeg er fortsatt optimist. I går sov jeg to lurer og i dag skulle jeg nesten ikke kommet meg opp av senga. Har blitt et murmeldyr på kort tid. Lykke til med blodprøven og spira snarest er på plass. Nå er det virkelig din tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, blir litt oppløftet av å høre på dere=)

Kjempekozlig, og håper vi snart hører til her på 1.tri=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...