081013 Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 er 4+5 i dag og har ikke vært kvalm. er dette et godt tegn på å slippe unna kvalmen, eller kommer den seinere?evt hvor lenge varer den?
tictac_83 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jeg er 5+4 i dag og heller ikke kvalmen. Ikke det at jeg SAVNER det, men har så lite symptomer ellers .. Har hørt at kvalmen bruker komme i uke 6-8..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Har først hatt litt små kvalme de siste dagene er nå 9+3
Sunshine med småtroll:) Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Den kom som et pang for 1.5 uker siden. Er nå i uke 7 og begynner å bli sånn passe lei. Lite råd når den kommer: Spis ofte, men lite og drikk vann med sitron i=) Det hjelper. Utrolig godt med saftis når du er kvalm å.hehehe
Gjest Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Jeg er i min 6. uke nå, og kjenner at den kommer snikende.... Ikke sånn kjempekvalm enda, men det kommer nok :s Sist gang kom kvalmen rundt samme tid, og da spydde jeg som en gris til jeg var vel 5 mnd på vei. Men vanligvis tror jeg kvalmen gir seg rundt 3 mnd.. Er ikke sikker.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 jeg har kjent det den sist uken er 7+4 nå. kjenner at det er ikke mye som skal til før jeg brekker meg!! vanligvis tåler jeg alt men nå kan jeg bare se at folk eter softis så blir jeg skikkelig uvel!! blir nesten litt uggen av å skrive det å!! er det uvanig å bli kvalm? er det tegn på at noe er galt???
Phantom´ Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Den kom deisende i dag. 5+6 er jeg. Blæ... nå blir det tørre kjeks, youghurt og korn på meg de neste ukene. Har ikke pleid å gi seg før rundt uke 15 med de tidligere graviditetene, så det er bare å innfinne seg med situasjonen
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Jeg er 7+1, og er skikkelig kvalmen Kommer og går i nykk, og napp om dagen. Jeg startet med morgenkvalme før jeg visste at jeg var gravid, så det startet ganske tidlig denne gangen. Sist startet det ikke før jeg var ca 7-8 uker på vei, og var vel rundt 3 mnd på vei før den slapp. Og første gang var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Du kan nok fortsatt få kvalmen, men krysser fingrene for deg, at du ikke får den )
nr2påG Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 jeg er idag 7+3 og har ennå ikke kjent et snev av kvalme!
Lykkeliten på vei Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 kom i uke 5, var kvalm hele sv.skapet sist...grøss..
trebarnsmamma? Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 Jeg hadde ekstremkvalme hele svangerskapet sist... :-( Nå er jeg 6+4 og har enda ikke kjent mer enn uvelhet... Jeg ønsker sååå at jeg skal slippe lettere denne gangen!
Dizzie_mortil3 Skrevet 9. august 2007 #15 Skrevet 9. august 2007 Jeg er 4+6 og har vært uvel i bil, ved husking og ved hopping på trampoline siden før jeg hadde uteblitt mens... Jeg er også uvel hvis det går for langt mellom måltider og sent om kvelden. Men om morgenen er jeg frisk som en fisk! Har aldri vært så uvel tidligere ved graviditet, verken da det gikk bra eller de gangene det endte med SA og EXU. Godt tegn? :-I
Vårunge08 Skrevet 9. august 2007 #16 Skrevet 9. august 2007 Har kommet for fullt hos meg de siste par dagene. Er i uke 7. Hjelper å spise jevnlig, men ingenting som smaker noe særlig... ;o/
mto2 Skrevet 9. august 2007 #17 Skrevet 9. august 2007 Ved forrige graviditet fekk eg kvalmen i veke 11 og varte til 19. Trudde eg hadde sluppe unna, men......
Tredje barn på vei Skrevet 9. august 2007 #18 Skrevet 9. august 2007 Forrige sv.skap var jeg ALDRI kvalm og ikke ett eneste oppkast... Men nå er jeg snart 6 uker på vei og er litt småkvalm på ettermiddagen og utover kvelden
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 9. august 2007 #19 Skrevet 9. august 2007 Jeg ble kvalm sist i uke 7 tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå