Et mirakel i okt. + Edvard Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Vi er visst litt sent ute med vogngreiene, og skjønner at det virkelig tar litt tid å sette seg inn i dette! Ser at veldig mange her inne har kjøpt Emmaljunga og Simo. Ser at deres modeller har god plass for vinterbarn. De er superdyre da, men masse kvalitet ser det ut til! Har sett litt på Finn for å se om noen av dem skulle være til salgs. Men, det er mye Quinny og Teutonia... Kan det være fordi folk er så fornøyde med Simo og Emmljunga at de beholder eller selger til kjente som fortjener god vogn? Synes Teutonia-vognene er så lave... Huff, jeg er forvirra. Kanskje noen kan hjelpe? -Vi bor i 2etasje på Sagene i oslo, kan ikke ha vogna nede i gangen, men plass i leiligheten/bod i kjelleren, må uansett bæres en etasje opp/ned. - Må ta buss. Praktisk med 3hjuling? men, er de gode nok på snø og is? - Så er det det med plass til et voksende barn gjennom vinteren.. - Har ikke bil.. - Vil gjerne at håndtaket kan reguleres.. Langt innlegg, sorry, men jeg begynner å bli litt stressa!
allegodetingertre Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hvis du skal bære vognen ned en etasje ville jeg ikke gått for emmaljunga edge duo combi eller Simo kombi, det er tunge vogner! Ønsker du deg 3 eller 4 hjul? Skal du trille stort sett i by eller i terreng også? Jeg var fornøyd med min teutonia mistral, eneste minus var at den var lav som bagvogn. Hva med emmaljunga city cross med city bag? Vognen er lett, ca 12 kg, fin bag som burde holde for ditt barn til det blir vår, 4 gode hjul. Eller teutonia spirit s3, en tøff trehjuling. Svingbart forhjul, 15 kg, flott fashion bag, vendbar sittedel sånn at du kan se barnet når du bruker sportsvogn. Det synes jeg er viktig. Har selv OTH, kjempegod vogn og lett, flott og lun bag (2007 mod), men jeg ville ikke brukt sportsvognen til et barn under 1 år siden du ikke kan se barnet når du triller. Ellers er jo bugaboo veldig populær, men jeg vet ikke om du liker de små hjulene eller hvordan de er på snø......
matilde med to små venter nr 3 Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Er helt enig med hun andre som svarte deg.. ville ikke anbefale simo sin fordi den er tung! Vi har kjøpt teutonia mistral som vi bruker som sportsvogn til en ettåring nå, og som vi skal bruke til nr 3 i januar med softbag oppi. Den er lett og fin, og så kan du endre kjøreretningen for barnet når han sitter oppi.. Kjempefornøyd! I softbagen har du plass til skinnpose også, kjenner noen som bruker det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå