Gå til innhold

tester fortsatt positivt..

nettansin

Anbefalte innlegg

dette er en utrolig merkelig situasjon men for dere som vil lese den er jeg takknemlig..

jeg fikk en smertefri blødning i uke 6,dro til legen fikk ul og der så vi hjerte slo.

jeg slutta å blø samme dagen:)

Var der i uke 7 og da fant han plutselig ingen ting på ul,altså ikke fostersekk,aktivitet eller noe som helst.

så kom jeg tilbake i uke 8 og der så vi heller ingen ting og han bestemte seg for en gu og da konstanterte han at jeg ikke var gravid noe mer pga at livmorstappen min ikke var blå!

så sa han da at sa må ha skjedd den 14 juli,men magen min vokser,jeg har ømme pupper,jeg er kvalm,og enda merkeligere jeg tester fortsatt positivt på testen..

jeg skjønner seriøst ingenting jeg altså.. er det virkelig normalt å teste positivt da nesten 1 måned etter en abort??

Fortsetter under...

jeg var hos legen i dag igjen,men denne gangen hos min egen fastlege,og han var sikker på at han så et foster i livmora mi,men usikker på om det var liv der.

mens han andre legen sa at alt var tomt i livmora å at jeg hadde hatt en sa.

merkelige greier at man ikke kan få et klart svar?? blir heldigvis henvist til innv ul på sykehuset nå..

ringte sykehuset i dag fordi jeg syns det er merkelig at jeg ikke har fått noen time der ennå..da fikk jeg bare seskjed om å roe meg ned fordi det var andre som oxo ventet og at henvisningen min ikke hadde blitt evaluert ennå..

jaja en kan føle seg sinnsykt lite prioritert..

så jeg ringte vovat,forklarte situasjonen og jeg fikk time i dag:):):) gleder gruer meg..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...