Gå til innhold

Er det noen som har noen smarte tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid (6+2) og begynner straks på skolen. Frem til nå har jeg bare vært litt kvalm, men er veldig redd det skal eskalere når jeg begynner på skolen. Har ikke lyst til å fortelle noen at jeg er gravid før de berømte 12 ukene er gått, men hvordan kan jeg "spy i smug" på skolen? Er det noen av dere som har opplevd dette, evt har noen smarte tips? Blir veldig, veldig takknemlig for hjelp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingefær skal hjelpe en del....men gode tips kunne jeg trenge selv. skal begynne med 1.klasse 20.august og det er akkurat i den magiske grensen for kvalme er 4+4 i dag men har heldigvis ikke vært kvalme ennå(bare mens jeg ventet på mensen da...hehe)Kan jo hende at jeg er en av de 20 prosentene som ikke blir kvalm,...er jo lov å håpe..

slenger meg på ønsket om smarte tips for å skjule spying:)

Skrevet

seaband (armbånd med knotter som stimulerer "kvalmepunktene" på underarmene)

akupunktur

spise litt med gjevne mellomrom

Skrevet

Tusen takk for tips "prøver igjen":) Jeg tror kanskje jeg har funnet den ultimate løsning, zorba. Jeg var på chatten her i går og der var det en som sa at det finnes kvalmestillende for gravide! Er det noen her som har erfaringer med bruk av dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...