Gå til innhold

UL i dag. I magen har jeg en spire OG..


tictac_83

Anbefalte innlegg

.. en 9cm. stor sekk med blod!

Legen henviste meg rett til sykehuset og UL etter gynekologisk undersøkelse, hun trodde jeg var gravid utenfor livmor.

 

På UL viste det seg at smertene i venstre side de siste dagene er en sekk med blod (etter det egget lå i), som tvinner seg og er borti livmor.

Jo mer den tvinner, des sterkere er smertene. Fikk beskjed om å kontakte poliklinikken med EN gang jeg fikk langvarige smerter. Små smerter var ufarlig. De håper kroppen tar seg av det selv, og at sekken spekker.

 

Ingen fare for meg, men mulig fare for forster ut i svangerskapet. I de fleste tilfellene gikk det bra!

 

Er lettet og redd på EN gang..

 

Noen som har opplevd lignende?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det, uten å vite om det, men var veldig utenfor og dårlig. Plutselig sa det popp i magen og det strømmet MASSE klarrødt friskt blod ut... SA tenkte jeg, men nei da. Bebin mådde finfint. :) Det blev påvist en stor blodansamling på utsiden av sekken.

Etter to uker begynte jeg å blø igjen, seigt nesten sort blod. På ultralyden idag, nesten tre uker etter den første blødningen mår bebin like bra, men de er fortsatt blod igjen der inne.

 

Ta det med ro, ikke ha sex og la det blø ut. Hvis blødningen fortsetter i en til to uker skal jeg ta kontakt med Ullevål. Skal tilbake for kontroll om tre uker uansett.

 

Ikke moro med blødning, men det viktige er at bebin mår bra.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke blødd noenting enda, men sekkern er jo fremdeles intakt. Men skal jeg ikke ha sex sier du?

Han som utførte UL på meg i dag sa at blodet IKKE kom ut der nede liksom? Han sa at det ville spre seg i kroppen.. Hmm..

 

Skal tilbake 5 september på ny sjekk iallefall. Håper det går bra med oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også smerte på høyre side av magen og fikk påvist en blødende cyste. Den gjorde nok mest vondt når den var på sitt størte, før det gikk hull på den. Dette sto på i en uke eller to ca, før smertene avtok og alt ble normalt igjen. Kom ikke noe blod ut til meg, det ble tatt opp av kroppen. Fosteret har hatt det bra hele tiden, og nå kjenner jeg ikke noe mer til det.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...