Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Vi liker flere jentenavn som likner hverandre litt: Madeleine Marlén Malin Malena/Malene Andre jentenavn vi også tenker på er: Helene Lisa Amanda Ane Lea Dina Kan jeg få noen synspunkter på alle disse? Tusen takk på forhånd!
Vannmann35 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jeg liker ikke så godt disse Ma- navnene, men synes Helene, Lisa og Dina er fine navn.
prysseluskan Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Malin er ok, men de andre Ma-navnene liker jeg ikke. Ane er kjempeflott, og det er også Lisa og Dina.
prebs Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Mine favoritter her er: 1.Helene 2.Ane 3.Malene 4.Madeleine
Vipsenmamma Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Jeg likte Malin og Lisa. Ellers synes jeg Marianne er fint.
Anne Marte Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Jeg synes helt klart Ane er det fineste!! Ane Marlene Ane Mathilde Ane Margrethe
Gjest Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Jeg liker alle Ma- navnene du never, flere av dem var aktuell når jeg gikk gravid med jenten min:). i tillegg liker jeg Melina, Martine og Marina. Av de andre navnene du nevner liker jeg godt Amanda od Dina, resten syntes jeg er litt kjedelig:) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Magdalena er et vakkert navn, jeg tror forresten Magdalena er opphavet til alle de Ma navnene du liker så godt:-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 .....var litt kjapp der, av de navnene dere vurdere så liker jeg Malene og Dina best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå