Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Del Skrevet 7. august 2007 Har en jente på 8 mnd, hun er 9 kg, god og trinn. Hun får to grøtmåltider, ett fruktmåltid og et middagsmåltid pr dag. Likevel er hun ram på natten, hun spiser gjerne hver 2.-3. time. Dette sliter meg ut, og det ser ut til ingen ende ta... Plutselig en natt kan hun bare spise en gang, og håpet blusser opp, men nei da, neste natt kan hun like gjerne henge i puppen 4 ganger. Sliiiiiiiiiiitsomt, selv om det bare er for en kort tid i vårt liv. Saken er den at vi bor i en liten leilighet, med 2 soverom.Minsta ligger på samme rom som oss. I det andre rommet ligger storesøster på 2 år. Det er ingen god ide å ha de to sammen enda, for da vekker den ene den andre osv... Det er også veldig lytt mellom rommene, så det er vanskelig å la minstejenta gråte etter puppen om natten også, for da vekkes storesøster i naborommet. Dermed blir det til at jeg gir henne pupp....... Hun krever det, og roer seg ikke ved at pappa tar over og prøver å roe, har prøvd det når hun vil ha mat i 23-tiden, det er nemlig første påfyll etter legging kl 19. Jeg lurer på om noen har noen gode råd for hvordan få til denne avvenningen, uten å måtte sette huset på hodet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10022807-natta-sliter-meg-ut/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå