Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 I går ettermiddag hadde jeg lyse, svake blodspor på papiret da jeg var på do. Dette sluttet allerede på morgenen i dag. Noen som har en ide om hva det var, hvorfo og om det vil komme igjen.....
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 `Hvordan i all verden kan vi vite det? Det kan være: SA Mensen Sprukne blodkar i livmorslimhinnen Blødning i livmora Festeblødning...... etc etc etc...... Vi er ikke doktorer her inne!! Er du bekymret så ring lege! Eller prøv å lese flere innlegg her inne der folk allerede har spurt om dette.... Beklager... Litt hormonell idag........
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 da kunne du vel droppet å svare. spurte om noen hadde en IDE!!!!
*Tropical Girl* Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 frekk! behold din hormonell dag for deg sjøl og ikke plag andre! Det er vanlig å være bekymmet, hvis blødning fortsetter i noen dager, gå til legen å spør om en undersøkelse! Lykke til!:-)
Skuddårsmamma=) Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Ikke helt heldig med svarene på spørsmålet ditt ser jeg... ikke bry deg om det. Det er bare å overse slike inlegg og svar! Det er ganske vanlig med småblødninger tidlig i svangerskapet. Livmormunnen er svært hormonfyllt og skjør. Den inneholder nå mange små og skjøre blodårer som kan sprekke og føre til små blødninger. Dette er helt normalt. Huden er skjør og kan sprekke, og mange opplever derfor også å blø litt etter sex. En blødning kan i verste tilfelle være et tegn på at noe er galt eller at man er i ferd med å abortere. Men som sagt - småblødninger er som oftest helt ufarlig. Se det an du. Øker det i menge, slutter det ikke å blø eller du får smerter, så kontakt lege. Da kan du få en skikkelig undersøkelse for å se om den lille har det bra eller ikke. Har selv hatt blødninger nesten hver dag i 2 uker, men den lille har det bra. Er nå 10+6! Lykke til! =)
*Tropical Girl* Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 ops...! beklager! jeg mente ikke å være frekk mot den anonyme som spurte spørsmålet... Men mot hun som ga et dumt svar.... anonym 13:46 7.08.2007... Sorry! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå