Gå til innhold

FOR SENT Å FÅ KS???

Anbefalte innlegg

Er i uke 34 nå og hadde bestemt meg for å prøve å føde vaginalt. Hadde samtale med psyk.sykepl/jordmor i uke 25,da var jeg veldig positiv og "klar",men tiden har gått og angsten har kommet snikende.. (ER ANDREGANS OG HADDE TRAUMATISK FØDSEL 1.GANG SOM ENDTE I HASTEKS)

Har time til legesamtale/ul neste uke,for å planlegge fødselen og se hvor stor babyen er.(FORRIGE VAR 4836G.) Er nå livredd for å føde, og vil ha ks uansett! Men er det for sent å be om det, i og med at de tror jeg vil prøve vaginalfødsel???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10022530-for-sent-%C3%A5-f%C3%A5-ks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet ikke jeg da, men jeg mener å tror at dersom du nå gir beskjed til legen din ellerkontakter SH og forklarer dem hva som er skjedd så må du få KS...de tvinger ikke kvinner til å føde hvis de ikke vil, men de vil jo sikkert prøve å overtale deg...Men si som det er, at forrige fødsel var sånn og sånn og ungen var sånn og sånn og at du nå er redd...

Lykke til

Synes de kan revurdere dette enda. Jeg er i uke 33, har vært til en vurdering nylig, hvor vi ble enige om å se det an litt. Skal til endelig vurdering i uke 36. Pga samme problemstilling som din: barn på størrelse med ditt sist, endte i keisersnitt. Så jeg synes absolutt de kan ta en revurdering når du føler det som du gjør!

Tusen takk for svar! Jeg har bestemt meg for ks uansett,de kan bare prøve å tvinge meg til noe annet!... Jeg er skikkelig sliten av å gå og grue meg for fødselen. Med en gang jeg tok et oppgjør med følelsene ang angsten,var det som om ti kg letta fra skuldrene mine...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...