Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.. Hjælp!!!!!

Nån som har en mot kvalme formula?

sea band virke ikke, Ingefær får mæ t å spy, tørre kjeks får mæ t å spy...

D bli bare vær å vær! 10 + 1 i dag, 2 uka igjen bare håpe æ.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi e to altså...spyr æ å av alt...

Skrevet

ja fader.. ikke en eneste ting klare magen å hold på..

vi får hold sammen å prøv å vær optimistisk vi spykleine.. hehe

Skrevet

Hehe..har ikke funne nå som virke æ heller;)

Sist gikk det over etter uke 16,så håpe det går over tidliger herre gangen=)

Skrevet

Hei!

Tenkte jeg skulle komme med noen oppmuntrende ord og erfaring. Jeg har selv spydd og vært lammende kvalm siden uke5, sykmeldt og måttet fått intravenøs væske flere ganger. Men nå i helga, skjedde det utrolige...jeg kaster ikke opp!! Kvalm ja, men ikke i nærheten av hva jeg har vært. Er 10+6 i dag, så kanskje er det bedring rett rundt svingen for dere jenter også!! Krysser fingrene for det, og at min egen kvalme ikke kommer sterkere tilbake.

Føler med dere! Heldigvis er det godt for noe! =)

Skrevet

Hei Mita

jeg sluttet å spy for en uke siden. Var VELDIG bekymmret trodde hadde em MA... Var hos legen idag å så et lite hjerte som banket 2 bein 2 armer osv...

Jeg føler meg heldig at jeg slepper kvalmen og øsnker at det går snart over for dere og!!! bare hold ut! :-D

Skrevet

tusen takk for oppmuntrende innlegg:)

var på UL i går og fikk sett den lille grunnen til at jeg har spydd hver dag i over en måned nå..

Etter UL var det liksom ikke så forferdelig å gå konstant kvalm og spyklein lengre.. men d e jo ikke akkurat gøy heller..

Skrevet

tusen takk for oppmuntrende innlegg:)

var på UL i går og fikk sett den lille grunnen til at jeg har spydd hver dag i over en måned nå..

Etter UL var det liksom ikke så forferdelig å gå konstant kvalm og spyklein lengre.. men d e jo ikke akkurat gøy heller..

Skrevet

trykk kun en gang på lagre knappen..lol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...