Gå til innhold

bli oppgidd igjen æ ...


vi blir 5, 25 sept :) <3

Anbefalte innlegg

mått jo les ett innlegg om graviditet utta for livmora...å no ble æ engsteli igjen...endeli gredd å roa hormonan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lure egentli på kæmm som har ett problem her...e no vertfall itj anonym æ da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er hormonene som gjør at vi gidder å bruke tid og krefter på å krangle med frekke anonyme også ;) Er mye å bli bekymra for her inne ja, her møter en det meste av ting som kan skje i starten på en graviditet... Men heldigvis går det bra for de fleste av oss!

 

Kanskje er det tider da en burde holde seg litt unna her, men tiden går jo sååååå sakte om en ikke skal følge med på hva andre i samme situasjon gjør og opplever... Koselig å snakke med de koselige her i allefall, og dem synes jeg det er mange av nå heldigvis!

 

Lykke til videre i graviditeten mamma jn snart til nr 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mistet selv og syntes dette var veldig trist, det er veldig godt å snakke anonymt om dette. Jeg ser at det kan dette inn noe om dette når noen svarer på noe som ikke er merker med SA eller liknende, men de fleste er flinke til å merke innleggene sine.

Jeg er nå 10 uker og er selvfølgelig litt nervøs, men sjansen for å miste er egentlig ganske liten i forhold til antall fullgåtte svangerskap.

Hvis du er så sårbar for ting du leser, så burde du kanskje ikke være inne her å lese, for vi som har opplevd det å miste vil jo dele tankene våre vi også, hvis du ser på alle som skriver "takk for meg, det gikk galt" , så tenk hva de føler da, som tenker på alle som er inne her og fortsatt er heldig. Du kan vel kanskje prøve å forstå dem også.

Jeg regner med det går bra både for deg og for meg. Ingenting å bekymre seg for, for som jeg skrev tidligere, sjansen for at noe er galt er egenlig ganske liten.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...