Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 forslag??? Både gutte-og jentenavn - tusen takk!
Vannmann35 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Elias, Emma og Andrea Elias, Emma og Eline Elias, Emma og Elise Elias, Emma og Elmer Elias, Emma og Jakob Elias, Emma og Erik
Hvitkløver2020 Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 -Nadia -Emilie -Mie -Enid -Mathias Lykke til:)
Mammaen til E.S. Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Elena Erika/ Erica Elise Elisa Emil Elmer Eskil Med forutseting at du ønsker å fortsette med E- navn.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Regner også med du vil ha E-navn. Synes veldig mange av E-navnene blir litt like enten Elias eller Emma, så prøver å finne noe litt annerledes i bokstavkombinasjonene, setter det i min prioriterte rekkefølge: Erik Even Erlend Eirik Espen Endre Einar Edvin Ellen Erika Erle Edel Eirin
prysseluskan Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Esten Erik Elliot Edvin Eili Eirill Ellinor Elvira
temi & keli Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Elias, Emma og Emilie Elias, Emma og Eline Elias, Emma og Elise Elias, Emma og Ella Elias, Emma og Eira Elias, Emma og Embla Elias, Emma og Emelie Elias, Emma og Eirik Elias, Emma og Emrik Elias, Emma og Espen Elias, Emma og Edvard Elias, Emma og Emil Elias, Emma og Eskil Elias, Emma og Even Syns ikke du kan gå bort fra e'en nå ) Skal du ha en til? Du er samme "Elias og Emmas mamma" som jeg "kjenner"? (Les: husker du meg, eller er dere flere med barn med de navna?) klem
volve Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Hva med Tora eller Eyvind Anniken eller Anders Sunniva eller Sigurd Vilde eller Vetle Dere kan godt velge en annen forbokstav enn -e denne gangen og samtidig ha navn som passer til siden Elias og Emma er såpass klassiske (til tross for at de er motenavn). Mange e-navn er veldig like enten Emma eller Elias.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Elias, Emma og Isak Elias, Emma og Phillip Elias, Emma og Edda
Anne Marte Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 Hold dere til E, nå som de to første har samme... Jeg elsker navnet Endre. Ikke så "poppis",men alikevel flott og enkelt.... Hva med Elisabeth hvis det kommer en tulle?
Gjest Skrevet 9. august 2007 #15 Skrevet 9. august 2007 Elias, Emma og Emrik (evt Embrik) Elias, Emma og Embla
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 13. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 13. august 2007 Hei du! Ja, jeg husker deg og ja, jeg er samme ELias og Emmas mamma som du "kjenner". Neida - jeg skal ikke ha en til enda...bare leker med navna Nei, blir i alle fall 3 år til før vi skal ha flere Du skal ha en til da i mars, skjønner jeg? Koselig da - vet du hva det blir eller? SÅ du kan jo virkelig være på navnejakt Lykke til! Klem,
Lida28 Skrevet 15. august 2007 #17 Skrevet 15. august 2007 Elias, Emma og Julie Elias, Emma og Eline Elias, Emma og Lukas Elias, Emma og Isak
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #18 Skrevet 15. august 2007 Elias, Emma og Eline Elias, Emma og Erika Elias, Emma og Evert Elias, Emma og Edvard
Gjest Skrevet 19. august 2007 #20 Skrevet 19. august 2007 Du? Er du den jeg kjenner? Er du gravid igjen eller bare tenker du på navn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå