Gå til innhold

Noen som har vært på 3d enda? Når skal dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har nettopp vært der nå. Kjempesepnnende. Han lå med armen forran ansiktet så det var litt vanskelig å få bra bilder, men vi så han godt innimellom :o) Mest glad for å få bekreftet nok en gang at alt er i orden!

Men det ligger an til å bli en stor gutt. Gulp... Jeg skal jo trøkke ut dennna karen. Jeg er høy så regnet ikke med noen liten baby, men likevel. 4,2 kg kanskje. Hjelpes!

3D ultralyd.

Ikke noe man bør eller må. Bare hvis man er nysgjerrig og har lyst og råd. Må betale det privat.

Kontroll av indre organer etc blir gjort på ordinær ultralyd, så det skal ikke være nødvendig å gå på 3D. Legen min syntes det var unødvendig tror jeg. Men jeg har nå vært likevel og syntes det var stas. Pluss at jeg er litt bekymret av meg så vill sjekke nok en gang at alt var i orden.

Annonse

var på 3d ultralyd i mai og juni.skal i september også.i porsgrunn.jeg betalte ikke dette selv.det var en del av vanlig u.l der.men betalte extra for å få "seansen" på dvd så jeg kunne spille den av for de hjemme:D.men kun ca 70 kr tror jeg.

såg en liten gutt med extremt lange tynne bein,akkurat som sine brødre.hehe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...