Gå til innhold

Valg 2007. Vurderer å stemme hvit valgallianse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornuftig partiprogram:-)

Skrevet

Jeg vurderer å stjele et valgkort samt legimitasjon så jeg kan få stemme.....

Skrevet

Vet ikke, men jeg kunne jo tatt lederposten hvis de manglet leder og ansvarlig "fuhrer":-)

Skrevet

Du må nok vente til du er gammel nok vennen:-)

Skrevet

Njaa... Hadde vært gammel nok iår da, for jeg fyller 18... Men er ikke norsk statsborger så da hjelper ikke det.

Skrevet

Mulig vi kan arrangere et ekteskap mellom min sønn og deg da ettersom du ikke er norsk:-)

Skrevet

Han får ikke lov til å gifte seg med en norsk? Eller fordi jeg skal få norsk statsborgerskap...? Sistnevnte ønsker jeg meg ikke... (og jeg er ikke Pakistaner som du ønsker for din sønn...)

For øvrig er jeg vel ikke pedo heller!!

Skrevet

hmmm.. han er fylt 16 år:-) Og ettersom jeg ser ned på utenlandske statsborgere så passer det med et arrangert ekteskap her:-)

Skrevet

Ja, men han er yngre enn meg... Og da blir jeg pedo om jeg går etter han!!!

Dessuten, så ønsker jeg ikke å endre statsborgerskapet mitt for noe i verden.... Du er bare misunnelig fordi du er helnorsk.

Skrevet

helt riktig vennen:-) rein arisk rase...Ikke noe bastardblod i meg nei:-)

Skrevet

Alle som ikke tilhører den ariske rasen vel:-)

Skrevet

Jammen, hitler var da ikke blond og blåøyd... VAR HAN VEL?

Skrevet

Hitler? var bastard han også... liten mørk mann, med rar nese og stygge lepper... bustehår og liten penis:-) Ikke rart at mannen var i dårlig humør:-)

Skrevet

Nei... Det er ikke rart at han var...

Men arisk er jeg ikke... For jeg er den eneste av mange barn som kom ut med brune øyne og brunt hår..... Ser ut som en neger i sollys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...