Gå til innhold

GRAVID:) Med det aller siste egget, på det aller siste fryseforsøket....

Anbefalte innlegg

Har hatt 3 ivf med uttak og innsetting, 2 egg hver gang. Vært på frysefosøk 4 ganger, fått satt inn 2 egg hver gang. Aldri har noen festet seg. Hadde 5 egg på frys etter det 3 og siste ivf, og i 2005 skulle jeg få satt inn av disse. Fikk mens, men den var litt rar. Ringte og fikk ordnet time for frys. Tenkte jeg bare skulle ta en grav.test for sikkerhetsskyld....og den var positiv. På selveste valentinedagen 2005. Fikk sønnen vår i oktober samme år. I og med at jeg begynner å dra på åra, tenkte vi at det var på tide og begynne med søskenforsøk. Har prøvd selv siden før jul, uten resultat. Så nå ordna vi oss med time for å få satt inn av de 5 som lå på frys. De måtte tine alle 5, og av de var det bare ETT som var godt. Fikk satt det inn 24 juli, og igår testa jeg positivt:) Tenk det, at det aller siste håpet vårt klaffa. Sjansen for at vi skulle få det til uten hjelp var minimal. Hadde ikke dette festa seg, hadde det nok bare blitt ett barn på oss. Noe som er HELT greit, er så takknemmelig for han vi har fått. Det er jo ikke sikkert dette forsøket går bra, det er jo veldig tidlig ennå.

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...