TusseMor07&09&14 Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg skal arrangere 30 årslag for mannen min. Hadde vært litt moro med temafest kanskje? Men hva slags da? Har vært innom -Westernparty -Bokstavparty (alle kler seg ut til noe som begynner på en bestemt bokstav eks H, eller kanskje forbokstaven på sitt eget navn?) -Hore og Hallik party -Skifte kjønn party (men dette vil nok ikke guttene være med på) -Skifte kjønn og hore og hallik party på en gang (hahaha.... hadde vært moro, men er vel uaktuelt hvis vi skal regne med at alle guttene vil komme) -Nissefest (er i desember) -Bad taste -Karneval -Eventyrparty (kanskje litt omfattende) -Disneyparty (enda mer omfatttende) -Hatteparty (alle må møte med hodeplagg) Noen som har vært på, eller hatt en skikkelig fest som ble ordentlig suksess? Eller hva hadde du syntes vært gøy? Vil at det skal bli en super dag for mannen min! Tar gjerne i mot forslag og ideer!
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. august 2007 Ingen med noen gode ideer de vil dele med meg her? Hadde blitt veldig glad! )
Maia mor til 4 Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Er ikke så inne i dette med fest, men har hørt mye morro fra bad-taste party. Hva med 70 talls party? Bygge en ramme rundt festen med ting fra året han ble født?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Om du vil ha tema fest så hadde jeg klart som en her sa gått for 70 talls party. Jeg er noen år eldre og da vi feiret 30 årslag til en veninne hade vi 80 talls party for det var da vi var tenåringer. Men 70 talls party er kult da - hippi fest med litt peace and love man............ ;O)
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 Kanskje det:o) alle får kle seg ut som Elvis da... hihi... døde jo i 1977.. Vanskelig det å arrangere en fest synes jeg. Takk for forslaget! Må jo snart finne ut hva jeg skal gjøre og... må be inn tidelig siden det er midt i julebordsesongen.
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2007 Hippieparty er moro da:o) Godt forslag dere kommer med her!
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2007 hahaha... ser for meg visse personer i rosa strutteskjørt nå! :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå