Gå til innhold

4+2 uker på vei.. og engstelig..


Bebis120408+150511

Anbefalte innlegg

huff.. blanda følelser om dagen.. Mista i uke 5 i november i fjor og går og engster meg for å miste igjen.. :( Måtte uke 12 komme snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du tenker, men husk at det er veldig vanlig å miste 1. gangen. Jeg mistet i gå var da 4 +5 på vei. 1. gang, og er skikkelig deppa. Men det er en grunn til at man mister og det er flott at naturen rydder opp selv om det SELVFØLGELIG er utrolig trist. Prøv å slappe av ( lett og si) og nyt at du er gravid igjen. Denne gangen skal det gå bra..

 

Har dere prøvd siden nov til nå eller? måtte du til utskraping? Må bare spørre litt skjønner du for vet ikke noe selv. Blødd litt i natt og kommer litt av og til enda, men ikke noe styrtblødning som mange snakker om..

 

Iallefall. masse lykke til, dette kommer til å gå kjempebra..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke utskraping,alt kom ut av seg selv..fikk blødning som mensen ca,men varte kun i 3 dager + litt brunt i 2 dager..

Prøvd mer eller mindre siden nov i fjor,men hadde et opphold på 2 mnd pga jobbsituasjonen min.. så fikk jeg fast jobb,og da var det jo ikke noe spr;) har ikke vært like moro i prøvetiden pga veldig uregelmessige sykluser.. alt fra 35-54 dager.. er festlig når man venter,kan du tro:) men til slutt gikk det!:D det positive denne gangen er at jeg har mer symptomer enn sist.. kanskje en godt tegn.. vondt i hodet, "maten i halsen",småsvimmel til tider + må tisse HELE tiden.:) du får ha masse lykke til da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...