Gå til innhold

oj oj oj:/!! Trenger vurderinger fra dere her!


Kiwi med maispire

Anbefalte innlegg

tok nettopp en test(bare for moro skyld) og testen ble svaaaaaak positiv. Den er så lite positiv at når jeg ser rett på streken så er den ikke så kraftig som når jeg ser ved siden for da ser jeg streken kjempegodt. jeg har jo el nå?!

Fikk mensen den 28 juli, og hadde en sa da, men testene ble negativ før den 28 juli, men nå er den kommet tilbake.

 

Hva tror dere?

Ikke missforstå, jeg er glad:D men forvirra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... Det synes jeg hørtes litt rart ut...... :-/

Ta deg en tur til legesenteret du og ta en test til uka! :)

Ser du er fra Brønnøy? :)

Bodde der for 4 år siden jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en fin by;) hehe:)

Ja jeg bør vel det, men må uansett til sandnessjøen for ul, for det er det eneste de gjør;) Sender oss dit i hytt og gevær:) hehe.

Skal vente med denne hypertestinga før ikm dagen, er bare domt at meg å teste, nårjeg blir skuffa når jeg mister:S (SA 2 ganger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...;) Joda, Brønnøy er en fin by! ;) Savner litt det å sitte på Sjarken i finværet og ta seg en pils eller noe og se på hurtigruta når den kommer på ettermiddagen ja! :D

Har flere venninner som bor der oppe! :D Hmm.... Nesten så jeg skulle ha tatt meg en tur opp dit igjen, men det er da så pokker langt opp dit!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det ikke være EL du har da? Kom plutselig på det her i svangerskapståka mi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så skal den ikke gjøre det, men kroppen er litt rar til tider da! Er jo mange som har brukt EL-tester som graviditetstester og! Og e skal jo egentlig ikke slå ut på noe annet en EL! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...