Gå til innhold

Magesmerter og hjemme fra jobb

Anbefalte innlegg

Har magesmerter nå, hatt det i hele natt + i dag. Mest høyt oppe på magen. Når jeg reiser meg opp blir det verre, og mer i hele magen. Får litt dårlig samvittighet for å være hjemme fra jobb, men det gjør vondt, og er bekymra for babyen.. Er redd for at noe skal skje. Er 20+1 nå.

Andre som har opplevd liknende? Bør jeg kontakte lege, eller er det ikke noe å tenke på?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10020903-magesmerter-og-hjemme-fra-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, det er sikkert ikke noe å bekymre seg for. Jeg hadde en natt jeg hadde lignende smerter som var så vondt at jeg kastet opp, men neste morgen ringte jeg avdelingen på sykehuset der jeg var på ultralyd. De tok meg rett inn på en rask ultralyd og alt var bra. Som legen sa, det er svært vanlig at gravide har mye ulike magesmerter som ikke helt kan forklares men som er ufarlige. Ting vokser, presses, strekkes, det er uvant og vi er dessuten forskjellige. Men nøl ikke med å be om hjelp, så slipper du å bekymre deg i tillegg til å være uvel. Ring dit du tok ultralyd, jordmor, fastlegen din eller legevakt. Alle skjønner at gravide bekymrer seg og du kommer nok først i køen. Men som sagt, det er sikkert helt greit. Og ikke ha dårlig samvittighet for jobb. Helse er viktigst! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...