Gå til innhold

Anbefalte innlegg

NÅ MÅ DERE SNART SLÅ NED PÅ DRITTSLENGING.

Vil dere virkelig ha ett fora som er så ukoselig. At folk kan skrive akkuratt hva de vil. Selv om det sårer andre?

3 stk får nå så øra henger av anonyme. Er ikke mye hyggelig lesning. Siterer... "di fitte" "kom deg vekk" "Åssen kan du kalle ungen din det" "Du blir ikke gravid igjen"

Jeg kunne holdt på lenge. Hvorfor gidder dere ikke bare å slå ned på sånne ting en gang for alle???

MAKAN!

Fortsetter under...

et til spm..

hvorfor er det så stort om eg slang ut en reklametråd her, og ble totalt utestengt fra dib, mens disse hetserne går fri?

er det værre å reklamere enn å ønske noen eller noens barn død? nå må dere skjerpe dere!!!

Annonse

Og Url, det er det som står øverst i adresselinjen, ikke alle vet det.

F eks så er denne tråden å finne på:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/10020812

Håper moderatorer får noen tips, er like greit å bli kvitt de aller verste utbruddene;-)

Jeg synes det nesten er litt trivelig å få høre at jeg er helt på jordet som har gitt barnet mitt navnet hun har jeg. Og det flere ganger i uken.

Og kjempehyggelig å få beskjed om at jeg ikke kommer til å bli gravid igjen.

Også er det såååå koselig her om dagen, trives så godt.

Mye fornuftige innlegg, mye koselige anonyme og masse herlige kommentarer.

*innlegget kan inneholde ironi og/eller sarkasme*

men dem tjene så søkkanes med peng på hetserne? nei, skjerpings!! skal dem være så streng på regelbrudd her, så må dem ta alle under ett. å det har vært et problem leeenge her nå!!

å vi kan fortsette å klage å klage så mye vi vil, men dem kommer ikke til å forbedre seg! ikke rart så mange som flytter over på nye forum herfra, og folk fra bim gruer seg å komme over hit etter fødsel.

neida, en anonym som mener et menneske her skal dø, det er faktisk alvorlig. men om noen sleng ut en link til annonsen sin på finn.no, ja, de blir sletta med en gang!!

jordmor siri

når dere har anonymknappen er det faktisk svært mye å gjøre for å forhindre dette. Det er sikkert at dere får fjernet mesteparten av uroen her inne da. ha et forum der man kan være anonym. et forum for intime spørsmål, der dere kan tråle igjennom nå og da. det burde være lettere for dere, og hyggeligere for oss.

har selv blitt utsatt for skikkelig hetsing, og jeg synes ikke noe om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...