Gå til innhold

Det var en kortvarig glede dette her :(


Mammaen til Daniel og Ida :O)

Anbefalte innlegg

Testet positivt på fredag, ble så utrolig glad. Etter et trøblete 3/4 år med celleforandringer, operasjone osv, skulle endelig JEG bli mamma... Var så glad. Men allerede i går da jeg var 4 + 5 begynte jeg å blø. Har blødd litt i natt også, blør enda. Er ikke masse, men som en vanlig menstrasjon. Skikkelig kjipt dette. Alle sier at jeg skal se det positive på dette at jeg faktisk er så heldig at jeg kan bli gravid. Men spørsmålene dukker opp i hodet mitt om det er meg det er noe galt med osv.. Vet at det er mange som har opplevd det samme som meg og at det er relativt vanlig, men dog..

 

Jeg trenger vel ikke noe utskraping jeg, siden jeg var så kort på vei? Hadde en del smerter i går, men de har avtatt nå.

 

Håper jeg kan komme tilbake til dere her på 1. tri så fort som mulig.

 

Klem til alle dere jenter, masse lykke til med spiren deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff da.....slikt er aldri noe moro, uansett hvor tidlig eller seint i svangerskapet det skjer.

 

Du bør kontakte legen din selv om du tror du har fått ut alt. lurt å sjekke. Kan være rester igjen.

 

Lykke til med videre prøving. Håper du snart kommer inn hit igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar prøver igjen. Har du opplevd det samme?? Vet du hvor lenge man pleier å blø? Er helt blank her jeg, så må bare spørre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har opplevd det samme, som regel blør man en vanlig mens(7 dager). Lykke til videre. Ps de fleste kvinner opplever en sa, men man er ikke klar over det da det skjer så tidelig, trur det er en vanlig forsinket mens. Er absolutt ikke noe galt med deg, helt vanlig det her. Er kroppens måte å ordne opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tak for svar anonym.. Tror du jeg kan bruke tampong de timene jeg er på jobb. Har en litt aktiv jobb, så kjedelig med bind. Men må jeg så må jeg da

'

Gikk det greit med deg til slutt Anonym? Håper det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har akkurat vært gjennom en SA.... Jeg gikk til legen som henviste meg til ultralyd i går. Der ble det konstatert "påbegynt" SA.... Jeg blødde som en foss rett etter ultralyden og måtte derfor tilbringe natta på sykehuset. I morges var jeg til ny ultralyd og da var alt ute... Fikk meg meg noen tabletter som skulle fjerne noen hinnerester etc....

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med lege for å få henvisning til ultralyd så de kan sjekke at alt er ute....

Jeg blør en del enda, og det kommer til å blø i 1-2 uker sa legen.... Og jeg måtte ikke bruke tampong..... Kjedelig, men men

 

Jeg tenker som så at det er naturens måte å ordne opp på, og er egentlig lettet over at det skjedde så tidlig i svangerskapet..... Jeg var i 7. uke....

 

Vi får prøve igjen... Kanskje vi kan få et sommerbarn...... Håper vi treffes her inne om noen måneder..... Du får ha lykke til!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det håper jeg også mamma til to.

 

For min del har jeg iallefall fått bevist at jeg kan bli gravid da..

 

Du har barn fra før du eller? Var hos lege i stad og han tok bare en blodprøve av meg. Henviste meg ikke videre til UL, så får håpe alt er ute da. Kom en del klumper og en ganske stor avlang klump i stad.. Huff ekkelt men men... Får håpe dette bare skjer en gang og at vi blir gravide fort igjen begge to :o)

 

Du var litt lenger enn meg du, jeg var bare 4 +5 jeg da. Men som du sa, bedre at det skjer så tidlig enn om det hadde skjedd mye senere.

 

Sa legen din noe om når du kunne forvente vanlig mens igjen og evt når man kunne begynne å prøve igjen?

 

Lykke til du også. Stor klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia. Bør kanskje sjekke med en lege, det samme skjedde med med mitt andre barn. Blødde jevnt i tre dager, var på ultralyd, men der var alt bra, så en bitteliten "prikk". 8 mnd senere ble datteren min født. Blødningen jeg hadde hatt viste seg mest sansynlig til å være en tvilling, (de fant en tom pose på morkaka).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg har to barn på 4 og 2,5 år.... Sikkert enklere for meg å "akseptere" en SA siden jeg har to friske barn og vet hvordan en graviditet skal være.... Når man er førstegangs så er det enormt mye man lurer på og man har store forventninger til hvordan det skal være... Men men, det er bare å prøve igjen...

 

Jeg synes det er litt rart at ikke legen din henviste deg til ultralyd, for legene på sykehuset sa hele tiden til meg at "det kan jo gå bra", helt til det motsatte var bevist da.... Jeg fikk også sykemelding i 3 dager, enda jeg sa jeg var i fin form... men legen ville at jeg skulle ta det med ro i noen dager så...

 

Det var ikke noe problem å bli gravid igjen med en gang, men i følge legen så anbefalte hun å vente til jeg hadde hatt en mens, men det var egentlig for å vite når man evt ble gravid igjen hvis du skjønner hva jeg mener....?!

 

Håper vi sees her inne om noen måneder!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk fr svar marie, får bare vente på HCG testen fra legen.... men håpet er ikke stort gitt. Puppene er ikke så ømme i dag heller...

 

Mamma til to: Ja vi sees her om noen mnd vi, vi har en avtale der ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger meg på den avtalen hvis det er greit:)

Mistet min lille i helgen, SA. Men vi kommer sterkt tilbake!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 1, men vil ha to. Ja du er herved invitert he he...

 

Bare et lite spm. Begynte å prøve i okt 06, men måtte slutte med prøvingen en god stund, pga celleforandringer og operasjon.. Har vel prøvd aktivt i 6 pp nå og SA da i den 6 PP. Jeg trenger ikke tenke på utredning enda? Eller er det lurt å spørre legen om det? Litt blank jeg jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...