Dotten Skrevet 7. august 2007 #26 Skrevet 7. august 2007 Væren da?? (Vet den kan være sta, egoistisk og liker å være midtpunktet, selv om det ikke er helt meg....). Sta kanskje.....
Gjest Skrevet 7. august 2007 #27 Skrevet 7. august 2007 Kort om Tvillingene: Du har en velutviklet sosial intelligens. Du er ekstremt verbal. Du elsker alt som er nytt og spennende. Du er en notorisk flørt. Du er nysgjerrig. Du liker å lære nye ting. Du er meget sosial. Du kan gjøre flere ting på en gang. Tvillingene symboliserer kommunikasjon, ord, tanker, informasjon og nysgjerrighet. Tegnet kombinerer luftens mentale evne, den bevegelige egenskapens tilpasningsdyktighet og den maskuline rasjonalitet, med Merkurs behov for å kommunisere. Dette er et stjernetegn som har objektivitet og tenker rasjonelt. For at en Tvilling skal ha det bra, må det skje mye, ofte og vitebegjærligheten må stadig utfordres.
Mille** Skrevet 7. august 2007 #29 Skrevet 7. august 2007 Hmmmm.....jeg er løve og følte det var en del som ikke stemte. Jeg elsker luksus ja ;o), faller ikke lett for ros, er faktisk elendig til å ta imot ros, er veldig selvkritisk, ikke glad i å være i sentrum for oppmerksomhet, er nok stolt, sjenerøs, kan kanskje bli oppfattet som sur fordi jeg er beskjeden i starten og derfor kanskje arrogant også....? )
Gjest Skrevet 7. august 2007 #30 Skrevet 7. august 2007 Kort om Væren: Du er utålmodig og hater å vente. Du elsker forandringer og nye utfordringer. Du orker ikke at andre bestemmer over deg. Du liker å vinne. Du hater monotoni. Du er dristig. Du er handlekraftig. Du er impulsiv. Du elsker sex. Du liker fysisk aktivitet Væren står for pågangsmot, initiativ og impulsivitet. Stjernetegnet kombinerer ildens entusiasme, den ledende energiens handlekraft og den maskuline utadvendthet, med Mars' energiske pågangsmot. Dette stjernetegnet symboliserer skaperkraft, igangsettende egenskaper og utålmodighet. Ting skal være uforutsigbare og utfordrende, for at en Vær skal ha det bra.
Alba44 Skrevet 7. august 2007 #31 Skrevet 7. august 2007 Tusen takk! Moro å se. Stemte endel her,ja :-)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #32 Skrevet 7. august 2007 Kort om Steinbukken: Du må gjøre alt selv. Du tar ansvar. Du liker best å ha kontrollen selv. Karriere er viktig for deg. Du liker tradisjoner. Du liker trygghet. Du liker planmessighet. Du er meget målrettet. Status og posisjon er viktig. Steinbukken er målrettet og strukturert. Stjernetegnet kombinerer det jordnære, den igangsettende kvaliteten og den subtile oppfatningsevne, med Saturns grenser og rammer. Steinbukken er ansvarsfull, stabil, ambisiøs, organisert og alvorlig. Ofte er Stenbukken opptatt av tradisjoner. Når rammene og målet er på plass, har en Stenbukk det bra - da tar Stenbukken systematisk skritt for skritt mot målet.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #34 Skrevet 7. august 2007 jeg er skytten, stemte bra:) lille er løve, og har hørt fra flere at det er ett "dårlig" stjernetegn. stemmer det? viljesterk, festglad, arrogant, oppmerksomhetssykn osvosv..
Gjest Skrevet 7. august 2007 #35 Skrevet 7. august 2007 løven er et flott tegn...har solen i seg og løver får ofte oppmerksomhet så jeg tror nok at det ikke stemmer...
Dotten Skrevet 7. august 2007 #36 Skrevet 7. august 2007 Takk Hmmmm. Ikke alt som stemte her nei Er nok en "rar" vær jeg
Gjest Skrevet 7. august 2007 #37 Skrevet 7. august 2007 "Du liker ikke for faste rutiner. Du er opptatt av religion". disse to passer så absolutt ikke inn i min fiske kropp hehehe.. men vet jo at man blir påvirket av alle de andre tegnen man har i horoskopet sitt så er ikke overrasket "En Fisk har det bra når livet ikke er for organisert og det er tid og rom for drømmer og flukt." Og dette må jeg ta til meg ))
1kar&1møy&meg™ Skrevet 7. august 2007 #38 Skrevet 7. august 2007 jøss hver eneste ting du skrev om krepsen stemmer på meg *grøss* hehe
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. august 2007 #39 Skrevet 7. august 2007 Steinbukk stemmer bra på meg ja.. Hehe Moro =)
hilham Skrevet 7. august 2007 #41 Skrevet 7. august 2007 Hei! Det du skrev om væren stemte helt med meg. Jeg er nok en typisk vær ja....hehe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå