Gå til innhold

Dere er imbessile hele gjenegen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble litt hissig pået annet innlegg her i stad og dermed gikk kvalmen over... Jeg er så glad..Kjeft på meg a, så jeg kan kjefte tilbake??

Derfor:

FAEN TA DERE HELE GJENGEN!!! Måtte dere røyke på dere KOLS og luingekreft og barna deres få astma! Måtte hele verden fnyse dere i ansiktet og le!

Å ja? Du spiser godis hver dag? HA HA HA LYKKE TIL når du skal føde en unge på 6 kilo!! Hørt om å bevege på seg litt eller? Gå en tur? Spise en gulrot?

Hva sier du? Is er sundt året rundt? Skulle tro hjernen din var på størrelse med ei nøtt! Hvor dum går det an å bli? Du bor vel sikkert på ei lita bygd på vestlandet du da. Og sier skjino og skjøttkaker. IMMBESIL!! Bare fordi du har frisk luft rundt husveggen gjør deg ikke noe smartere enn oss her i eksosparadis Oslo vet du! Snarere tvert om.

Ja, jeg bor faktisk i Oslo. Vi er litt mer siviliserte enn dere der rundt omkring i Norges Fjell og daler. Har jeg vært der? Ja, jeg har pustet inn deres fjelluft. Det lukter som regel kumøkk eller sau og når jeg skal gå tur har jeg halve fjøset festet til helen på mine nye Dior sandaler. Er det en slags måte dere samler inn måltider på? Bare si ifra, så skal jeg sko av meg dritten på trappa deres. Er det et slags tilbehør til sauehodet dere koker og spiser?? Smalahovet? Det er dere som er smale i hovet som spiser den dritten der.

Skrevet

Bare en liten kommentar til deg...

Ser du skriver på tråden om røyking:

"Hvilken idiot er det som henter frem en to uker gammel krangel og nærer videre på den her inne?"

Ikke for å være ekkel, men du gjorde det jo akkurat selv også.. Fikk den høyere opp enn den allerede var..

Skrevet

jeg vet det. Er ikke så smart jeg heller:)

Skrevet

Det jeg mener er bare at man trenger ikke bry seg om disse trådene om man ikke vil, man kan bare la være å lese og kommentere de. :)

Skrevet

Jeg skjønte det:) Er tilhenger av samme metoden og lar som regel de innleggene være. Ellers tar de jo aldri slutt. Gjorde en dårligvurdering der, men man kan ikke alltid være fornuftig:) Vi kan jo dytte opp noen innlegg, så faller den lenger ned på lista.

Skrevet

Men hva gjør det om den tråden ligger her da?

Folk må da få diskutere røyk, slik som man diskuterer bekkenløsning, mat, barnevogner, fødselspenger, osv osv.. Det finnes jo egne debatter for de temaene også, men dette er jo en debatt hvor man kan diskutere alt man undrer seg over under graviditeten..

De temaene man ikke interesserer seg for, kan man jo bare hoppe over..

Skrevet

Jeg synes det er bra at man diskuterer forskjellige ting her inne. Det er jo bare positivt for alle. Synes det er kjedelig å gå inn på de debattene hvor det kun er en ting som er lov å diskuteres. Hvis jeg har noen spørsmål stiller jeg de alltid her inne, nesten uansett hva det er.

Synes bare det er så kjipt og kjedelig når det blir usaklig drittslenging istedet for en saklig diskusjon rundt temaet. Det er lov å bli engasjert.

Høres ut som jeg er politi her inne:)

Skrevet

Tror du virkelig alle på bygda spiser smalahove??? HAHA, snakk om by-berte som ikke vet stort

Skrevet

Det er det jeg har hørt ja. frokost, middag og kvelds:) Det sto i Cosmopolitan

Skrevet

Dersom du er så lite plaga med kvalme at den går over ved å hisse seg litt opp på nett,da synes jeg søren ikke du skal klage,kokosyklus! Pysekjerring!

Æddabædda!

Skrevet

Hehe.. Ja, kansje vi skal oppnevne deg til politi.. ;)

Akkurat det med røyking er nok et ømtålelig tema hos mange, både for og imot, og veldig mange sterke meninger.

Og i alle diskusjoner, kommer denne anonym å planter usaklige innlegg, for å gjøre diskusjonen til en krangel, og av en eller annen grunn klarer h*n det hver gang.. Og da blir det jo enda artigere å plante sånne innlegg.. Når alle hormon fylte damer tenner på alle pluggene.. :)

Skrevet

Jada elli-karamelli....Jeg må betale for kveldsvakta mi i går. 8 timer frem og tilbake i korridoren gjør susen dagen etter. Altså dette har vi jo snakket om tidligere, tror du at du har det så mye værre enn alle andre her? *FNYS* fysj og føy...Pføy

Gå tur med bikkja di du:)

(synes du ikke det hjelper litt å kjefte?)

Skrevet

Jeg vet, derfor må jeg bare disse det litt. har veldig mange sterke meninger selv, men prøver å la de komme til uttrykk uten for mye dritt. da regner jeg med å bli tatt mer seriøst.

Regnet egentlig med at det kom til å smelle her etterhvert også. Foreløpig ikke:)

Skrevet

Har allerede vært tur med bikkja,jeg! Kveldsvakt hørtes ikke no sus ut,åssen overlever du jobb med all kvalmen?

For min del blir jeg mer kvalm av stress og av å hisse meg opp,så må nok bare kaste inn håndkleet når det kommer til krangling som medisin! Heldigvis er jeg mye bedre enn før,men skjønner godt hvor kjipt du har det! Ikke gøy når man spyr 15-20 ganger daglig,og våkner opp på natta av kvalme:-(

Blir det enebarn på deg også,eller?

Skrevet

Er dette et tulleinnlegg, eller?

Skrevet

ja dette innlegget jør nok at du blir tatt seriøst....DØH

Skrevet

Kjære vene. Har du spydd så mange ganger daglig? Jeg her greid med med en til to ganger en dårlig dag. Jeg syter og klager...

Men allikevel, mulig det blir enebarn ja! Sier iallefall det nå, så får jeg se hvordan det blir om noen år. Skal iallefall ikke glemme de tre måneden på sofaen med jammer og skrik. Håper på en måte det er tvillinger. Da har de søsken og jeg slipper å gå gravid en gang til:) he he!.

Jeg funker fint på jobb hvis jeg jobber halve dagvakter eller kveldsvakter. 11-15 istedet fro 7.30 til 15.30. Jobbet hele fredag og da satt jeg bare på vaktrommet. greide ikke gjøre noe, greide ikke komme meg hjem, greide ikke spise eller hente meg noe å drikke. Da skjønte de iallefall at jeg ikke later som:) he he. Kom meg ut til slutt og satt utenfor inngangen. Da kom det ei dame bort og lurte på om jeg trengte hjelp:) Så nok ikke så bra ut:)

Tror ikke jeg skal ha fulle dager på en stund.

Skrevet

Er ikke så seriøst nei

Skrevet

dette var jammen en fin start på dagen, tenkte innom å se om det var noe nytt å lese på... og dette fikk meg til å smile... godt noen kan skrive masse "dritt" for å poengtere ting her på bim......et artig innlegg... ;) ps. har både bodd i oslo og i bygda... trives begge steder - men smalahoved får ingen i meg...nei takk...

ha en fortsatt fin dag jenter :)

Skrevet

*stønn* Ja,har nok det... Har liggi å spydd blod til slutt,for halsen har nesten tatt kvelden av all dritten som skal opp igjen. Men men,det er forhåpentligvis et tilbakelagt stadium:-)

Vi hadde lyst på 3 tette,vi,og siden det tok tid å bli gravid,så er jeg redd jeg må kaste meg i prøvinga igjen rett etter frøkna kommer ut,men vi får se...! Kan jo bare spe på med flere hunder istedet! Tvillinger hadde vært perfekt,slippe å gjøre det igjen så mange ganger! Her er det nok bare en,men kan jo håpe for deg enda da!

Tror også at deltid er lurt en stund,det kommer du til å merke virkninga av fort! Har vært sykemeldt siden påske,og livet er blitt SÅ mye bedre etter det!

Skrevet

Hahaha!!! Artig for höytlesning!! Nå fikk vi oss en god latter her i stua!! Hahahahaha!! :-) Uff, ikke greit med hormoner..... Skikkelig morsomt, men dog så sörgelig....håper hormonene roer seg noe, må väre slitsomt å bäre på så mye irritasjon og sinne, men sikkert godt å få det ut, hehehe!!!!!!

Fortsatt god reise;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...