Gå til innhold

April: Da er eg tilbake

solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

Tok ikke så lang tid å få flyttet internett-linjen som telenor sa det skulle så plutselig fikk me linjen opp å gå i går.

Nå er me endelig i hus, godt er det. Dette har me ventet på så alt for lenge. Kjennes jo utrolig rart ut - har på en måte ikke gått opp for meg at dette er vårt hus. Men me "kjenner" vel det når dei trekker lånet... hehe.

Me har fått det meste på plass, men soverommene er der enda en hel del rot på. Me maler og tapetserer. Bytter litt på farger etter smak - nå kan me endelig gjøre akuratt hva me vil uten å måtte ta hensyn til hva andre syns.

Hannes rom trenger å få satt inn vindu og tapetsere så hennes rom er ikke klart med det første, men det går fint å dele rom med søsken. I natt har dem alle tre sovet på brorens rom (minste rommet) hehe.

På hjemmesiden kan dere følge med på hva me gjør med huset - tar litt før og etter bilder. Kjekt å kunne se tilbake på hva me har gjort. Og svigermor i skottland ville se så det var en fin måte å dele det med henne.

Hanne er så vidt begynt å gå på do. Hun er ikke tørr, men er på do noen ganger til dagen. En god start syns me. ;)

Det var litt fra oss foreløpig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen tilbake! :) Kan tenke meg at det var godt å komme i hus, ja! Herlig med god plass og full frihet!! Huset ser veldig kjekt ut, så der får dere det nok fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med hus pia!!! Sant det er fantastisk deilig å bestemme ehlt selv hva man ønsker gjøre og ikke gjøre?! :) Kos dere i huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...