Gå til innhold

Skyggestrek 7 dager etter EL...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det mange som har opplevd dette?

 

Det er en tydelig svak, ekstra rød strek på billigtesten min. Tror jeg venter et par dager til med en ny test før jeg melder meg inn her igjen.

 

Hadde en SA i mai, men da fikk jeg ikke positiv test før dagen etter IKM, så jeg håper dette er et godt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann=)

Jeg fikk skyggestrek i går...8 dager etter EL men nå i dag er den negativ igjen...*sukk*

om det er en tydelig strek, og om det er farge på så er det bare en ting å si....gratulerer=)!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe streken din er tilbake i morgen. har du noen andre symptomer? Har hatt skikkelig mensmurring i et par dager, men nå er det stille. Vet jeg burde vente minst to dager til med neste test, men klarer nok ikke la være i morgen tidlig jeg heller. Xer fingrene for at det et TYDELIG strek både hos deg og meg snart! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok først en test en lørdag formiddag, den viste neg. Da jeg skulle se på den maaaange timer etter var det en skyggestrek der. 2 dager etter tok jeg en ny test og da var det fullt utslag....

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ømme pupper, stikkinger i magen og er trøtt som ei strømpe.. hehe

Håper virkelig det slår ut med oss begge=)

Har vert å tatt en blodprøve nå men den får jeg ikke svar på før om noen dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...