Gå til innhold

Hvorfor skal mennene være så vanskelige til tider....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

vi fant ut igår at vi venter nr 2. har hatt mistanken et par dager, og da tok han det greit, sa jo at det passer jo ikke helt inn i planene, men vi fikk vente å se. Da jeg fortalte han at testen viste positiv med en gang(mens jeg fremdeles tisset ) ble han spak, sa velidg lite. Igår kveld var han litt frem og tilbake, ville ikke dette, ville konsentrere seg om førstemann etc. Så sa han etter en time at dette kom til å gå bra, og vi kom til å bli enda en i familien, noe som var vleidg hyggelig, Idag tildig, sa han ingenting da han våknet, bare så på meg. Måtte dra ting ut av han før han dro på jobb. Spurte hva det var som var galt (vet man ikke skal spørre gutter om slikt, men må jo vite det) da sa han at jeg sikkert hadde lurt han til å sex den dagen jeg visste jeg hadde eggløsning . For det første selvfølgelig ikke, for det andre skal jo ha ganske så flaks da om jeg skulle ha klart det. Så sa han at han helst ville at vi skulle utsestte bryllupet som vi har planer om å ha ti sommeren...hjulet er satt igang, men nå ville han helst se det an..... Blir så lei meg, men prøver å la være..vil jo ikke at jeg skal stresse så det går ut over den lille spiren i magen.

Noen som har en mann som er noenlunde lignende, som kanskje bedrer seg med tiden???? Han er jo stupfroelsket i eldstre mann, synes det er helt fantastisk...var jo forsåvidt ikke så fornøyd den gangen vi fant ut det heller. Men vi er jo tross alt to om det, han er jo fullt klar over at det kan skje han også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at det ikke er noe hyggelig. Kanskje han bare trenger litt tid. Vi mistet i uke 9 første gang, og ble gravide igjen med en gang. Blivnde pappa sa ingen tingting, og ville ikke snakke om det. Hver gang jeg prøvde å si noe om graviditeten, begynte han å snakke om noe annet. Jeg fikk skikkelig følelsen at han ikke ville ha barnet. Nå er jeg over tre mnd, og da snudde han på flisa. Nå gjeder han seg, og er med på kontroller og greier. Han sa i ettertid at han var skikkelig redd, og måtte bare dytte det forran seg. Var redd han skulle glede seg for tidlig.

Disse gutta er søren ikke lette å forstå noen ganger.

Lykke til, han begynner nok å glede seg når det synker inn.

Selv om man har et barn, blir men jo ikke mindre glad i det, når nr 2 kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. For en del menn tror jeg dette svangerskapsgreiene er noe skummelt. For andre føles det helt irrelevant, og er noe de ikke klarer å forholde seg til. Ihvertfall ikke før ved UL uke 18. Tror mange ser lyset da.

Noen menn har mer fødselsangst enn sin kvinne også, og en del menn syns det nye barnet er et stort og skummelt mysterium i barselperioden. Dessverre :-(

 

...men om mannen din ikke vil ha en til nå, kunne han jo beskyttet seg?

 

(og du - ikke del detaljer om tissing på pinner og sånn, tror ikke det er så lurt med en mann som er redd/i tvil. Si det som er nødvendig, og snakk heller med en venninne om alt som er spennende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...sa ikke til han om tissingen på pinnen, da bare at jeg så resultatet med en gang. Ellers vil jeg takke for tips/råd og gode ord, det hjalp faktisk veldig..!! Skal til legen nå kl 1130.... håper alt er som det skal :)

 

Ha en fortsatt fin dag, og nyt solen alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff sambo ble heller ikke så begeistret når jeg ble gravid med såkalte 2.mann,men tror nok han angret ordene han sa når jeg mistet og mistet og mistet.

men han er ivrig i å prøve å få baby nå da,men bare så synd jeg mister:(

 

trur nok når magen kommer å babyn kommer så blir det nok en annen låt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...